mammanov08 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Heisann. Jeg har nettopp kommet hjem fra fotsonebehandlingen jeg går til pga bekkenløsning og halsbrann. Jeg har nevnt for henne at jeg er mye uvel og har vært det spesielt mye i dag, hun har funnet et punkt på foten hun kaller navlepunktet, men kroppen er komplisert og selv om det punktet viste seg å ha sammenheng med uvelheten så var det flere ting som kunne være hovedårsaken til uvelheten. Jeg nevnte for henne i en bisetning at blodtrykket mitt har vært ganske lavt (100/60) da gikk det opp et lys for henne og hun fant noen vanvittig vonde punkter som gikk på blodtrykket. Etter å ha lyst på punktet ei stund og jeg kjennte at uvelheten bare rant ut av kroppen min... så spurte jeg om hun kunne måle blodtrykket mitt og det låg på fantastiske 118/77!!!! Jeg er som ett nytt menneseke, går rundt her å plystrer og er proppfull av energi. Gruet meg til jobb på onsdag (er sykemeldt grunnet bekkenløsning og uvelhet tom tirsdag) nå gleder jeg meg:) Skal til jordmor på onsdag og får bare forberede meg til at hun kommenterer det økende blodtrykket med at det "er normalt å stige utover i svangerskapet" og ikke tror noe på fotsone behandlingen, hehe. Å det er så deilig! Håper effekten varer to ukers tid nå til jeg skal tilbake til forsonebehandling. November08 mamma (uke 32)
HappyVera81 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Husk at du skl hvile deg gjennom denne energien og ikke bruke den opp idag, for da varer den ikke til onsdag engang;-) Går til refleksolog selv, så jeg vet hva du snakker om...er helt fantastisk digg å finne noe som fungerer. Masse lykke til videre.
mammanov08 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Oida! Nå har eg gjort mye husarbeid, og skal opp å vaske badet;) Heldigvis stopper bekkenet meg litt da.. der er det ikke helbredet enda hehe.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 HURRA for fotsone - jeg har alltid hatt troen på det å sette kroppen i balanse igjen ved hjelp av fotsone. Selv har jeg stabilisert overstimuleringen og bekkenløsningen med fotsone, og takk og lov for det. Bekkenløsning er hormonstyrt, og kan også reguleres ved hjelp av fotsone - men man må også huske på at bekkenet skal forandre seg frem til fødselen og under....hehe. Jammen godt å høre at du har blitt bra, og husk også en annen ting - det skal ikke gjøre vondt på noen punkter under føttene om du er helt frisk - så gjør det vondt, så er det noe som er i ubalanse. Får jeg kolikkbarn vet jeg også hvor jeg skal gå - FOTSONE eller akupunktur....helt klart. Drikk masse vann for å få ut slagstoffene etter behandling, og hvil deg en time etterpå.
Girlygirl83 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hvor lå de vonde punktene da? Sliter med lavt blodtrykk selv..fikk lyst å trykke meg under foten å se om det gjør vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå