Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jenta mi er 13 mndr nå. Hva syns dere om å slutte med tutten nå? Hun bruker ikke tutten på dagtid, utenom viss hun er urolig i bilen eller en sjelden gang for trøst! Hun har til nå fått tutten når hun skal sove. I barnehagen idag fikk jeg beskjed om at hun ikke brukte tutt, og heller ikke ga noe tegn til å ville ha den.. så ettersom jeg forsto så hviler hun kansje uten tutt også.. Da lurer jeg litt på om jeg kansje skal slutte med hele tutten?? Er litt sånn småredd pga tennene hennes.. Hva synes dere ? =)
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hei Vi opplevde det samme for litt siden når gutten var 17 mnd. Da sluttet vi siden jeg tror det vil bli mye mer vanskelig når de blir eldre og skjønner litt mer. Det var ikke noe problem. Ikke noe sutring, ikke første natten en gang. Syns du skal slutte
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 er litt usikker jeg... for d virker som hun trenger den om natten... men d virker jo gøy å prøve.. =P
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2008 andre svar..?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Gutten min bruker tutt når han skal sove. Den ligger igjen i senga når han står opp. Har en tutt liggende på lur i kjøkkenskapet viss det skulle være krise,men ikke ofte den er i bruk. Kun ved sykdom/feber osv.. Han er straks 17 mnd. Jeg syns det er greitt at han har den i senga en stund til jeg.. Vi venter baby om 4 uker,og jeg har lyst at det skal bli minst mulig trøbbel ifht det(sjalusi og sånn) så jeg velger å vente med å ta vekk tutten helt.
fox`y Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 jeg syns d er litt tidlig jeg:) min bruker oxo kunn sutt når han sover, å den ligger igjen der når han står opp om morgenen. han har oxo en kosebamse. Men han skal få beholde de 2 tingene til han blir en go del større. elste er 3 år å bruker fortsatt sutt og kos:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå