chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hadde planlagt KS 1/9-08 og vi klarte å ikke grue oss å miste nattessøvnen dagene før=) Dro på sykehuset til kl 0800 og ble møtt av en kjempe hyggelig jordmor. La inn kateter og satte inn kanyle og fikk beskjed om å vente en stund, det ville snart bli våres tur. Den timen var lang men den gikk til slutt og vi begynte ferden ned til operasjonen... nervene startet å kjennes men det gikk greit. Inne på operasjonsstua var det plutselig leger overalt, puttet ting i nesa mi og i armene, rundt armene oav.. epiduralen ble satt (ikke litt vond engang) og jeg begynte å bli følelsesløs... Fikk etterhvert beskjed om at de hadde startet operasjonen og at jenta vår snart ville møte dagens lys=) Plutselig hørte vi en "hul" gråtelyd som ble sterkere og sterkere... jenta vår gråt på vei ut av magen. Å da jeg hørte gråten hennes ut i rommet brast alle demninger for meg, tårene trillet og alle verdens følelser av redsel under svangerskap, lykkefølelser osv.. kom på en og samme gang. Endelig var jenta ute, og jeg fikk kjenne varmen hennes til kinnet mitt. De gikk og fikk stelt henne og de kom tilbake til meg med ei god varm jente som bare venta på mamma=) Vente tiden var over og så absolutt verdt det, jeg reiste hjem 3 dager etter og vi koser oss, forma er helt på topp og livet er hææærlig dere!! Takker for meg og fortsetter videre, lykke til til alle sammen som har svart, bistått og hjulpet gjennom en nærvepirrende tid=)!!!
shari_z Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye! Har lurte på når du skulle komme med fødselshistorien. Hvor stor var hun? Var ikke de redd for at hun var liten, eller noe sånt? Har hun fått navn? Masse lykke til videre!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye med jenta!!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 GRATULERER - kos dere masse i tiden fremover c",)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 gratulerer så mye:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Gratulerer så masse med jenten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå