Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 er så lej av og vente på tr!! vill ikke at dn kommer!!vil ha baby!! fikk plutselig noe jæ.. lyst på vafler i sted!! ohh..håper det er pga at jg er gravid og ikke pga TR!!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Tante Rød....idiotisk ikke sant? Tipper HI er en fjortis som blir flau av å skrive mensen eller menstruasjon. Det er jo zååååå pinlig azzz, kniiizz...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 hehe ja ikke sant. hva er det som er så vanskelig og skrive mens osv jaggu det er jo for pokker meg helt normalt
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Sikkert gravid...Så fort testen er positiv får man akutt lyst på vaffler....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Herlighet da.. har dere ikke sett på "BliGravid" forumet? Der bruker vi jo forkortelser hele tiden, og TR er en helt vanlig forkortelse der inne.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Til opplysning er TR veldig mye brukt terminologi på "bli gravid" forumet på barnimagen.com, så hun er nok påvirket av det. Man blir helt hjernevasket dersom man er der inne en stund (jeg vet dessverre det, for jeg måtte være der en god stund selv... selv om det var en spennende tid selvfølgelig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå