Gå til innhold

noen flere...

Babylove og knøttet

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. som nettopp har sluttet på p-pillen? Eg har nettopp hatt siste mens-blødning. Altså tok jeg min siste pille for ca 1 uke siden. Nå er jeg spent på hvor lang tid det går før kroppen min er i rute igjen:) Håper veldig på å bli gravis med en gang, men det er vel liten sjanse... Skal hvertfall ha sex minst annenhver dag, så er vi hvertfall sikker på å treffe EL.

Noen andre som nettopp har sluttet med pillen? Hadde vært kjekt om vi kan følge hverandre. Håper det går fort for oss alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sluttet på minipiller for 1 mnd siden og er allerede i rute.

Lykke til :-)

Skrevet

Hej, slutade i juli och har haft 29 dagars cykel 2 gånger så den är på track. E ju iallafall bra det då, men man vill ju inte ha den där tante röd alls egentligen.

E nog olika om den blir stabil fort eller inte, men det finns ju ägglossningstest man kan ta för att se när den kommer iallafall. Jag märker dock att jag blir extra tressad av att ta dem, så tänkte försöka lite längre innan jag tar dem igen.

Skrevet

Varierer helt fra person til person. Jeg klemte pilla mi EN gang, vips var jeg gravid.. men det er ikek lurt da. Viste jo ikke at jeg var gravid, sa fortsatte som vanlig pa pilla.. tror det var derfor det gikk galt. Men er du heldig kan du jo bli gravid pa forste forsok.. venninda mi brukte nesten et ar!

Lykek til:)

Skrevet

Jeg sluttet på minipillen for fire uker siden og fikk min første mens i dag. Ser ut til å være i rute, men hvor lang syklus jeg får er jo ikke godt å si. Tror på sex annenhver dag jeg også, men så var det det med å få tid i en hektisk hverdag. Foreløpig skal jeg ikke begynne med el-tester hvertfall.

Vi får følge hverandre. Håper vi snart slår følge inn i neste forum!

Skrevet

Ja dette blir skikkelig spennende for oss alle! Hadde vært utrolig artig om det klaffet snart:)

Har sluttet på pillene en gang før også (ikke for å prøve å bli gravid) men da fikk jeg ikke mensen før etter 6 mnd. Og vet heller ikke om den kom regelmessig, for begynte på an igjen med pillen nå i mai, altså etter den 2. mensen eg hadde ved forige pille-slutt. Og da tenker eg at kanskje kroppen kommer fortere "til hektene" igjen siden eg bare har gått på pillen 4 mnd etter forige pille-opphold? Hmm, aner egentlig ikke, men høres jo litt logisk ut. Noen som vet, og kanskje har vært i lignende situasjon?

trådstarter -babylove123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...