pippi_78 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Merket i går at jeg har et punkt på ca 1X1 cm (muligens litt større) ca 3 cm til venstre for navlen som er ømt/vondt å trykke på. Dette området og området under virker også litt hardere enn resten av magen. Er det noen andre som har opplevd noe lignende eller vet hva det kan være? Jeg vet at jeg ikke er gravid, men venter el i disse dager.. Har opplevd en gang tidligere for ikke lenge siden en rar "stølhet" på venstre side av magen, uten at jeg tenkte noe særlig mer på det da..
Veumjenta ツ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Litt ekkelt svar, men har du tenkt på at det kan være avføring som ligger der og vil ut...? MEN det kan sikkert også være en eller annen form for EL-smerter, vi er jo så utrolig forskjellige Lykke til i hvert fall!!
pippi_78 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 He he, tenkte på det selv også, men sånt pleier å flytte på seg, så nå er jeg helt sikker på at det ikke er det ;-) Men takk for svar :-) Dere som har el-smerter... når pleier de å dukke opp? Samme dag som el? Dagen før...? Jeg verken temper eller tester, så prøver å finne ut av andre typer tegn... Og når det gjelder eggstokkene.. Trodde ikke de lå så høyt opp som til navlen?? Eller tar jeg helt feil..?!
Amia Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei pippi_78! Jeg kjenner vanligvis EL godt, og da kommer smertene samme dag som jeg har testet positivt på EL testen...
pippi_78 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Takk for svar Amia :-) Kjenner du smertene hele tiden, eller er det mest ved trykk? Varer det ca en dag med deg? Jeg tenker ikke over det uten at jeg kommer borti eller trykker på det ene punktet på magen, da er det ømt og gjør litt vondt. Men jeg vet jo ikke om det er el-smerter, da.. Men begynner å lure litt på det.. Noen som vet hvor høyt oppe i magen man kan kjenne el-smerter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå