Gå til innhold

Emma Tallulah????????? Tuller du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå synes jeg ærlig talt det har tatt litt av jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du regnet med noe annet fra den kanten?

Skrevet

Emma er jo flott, da.

Navn nummer to avstår jeg fra å kommentere...

Skrevet

Synes Tallulah var litt morsomt da. Betyr jo prinsesse så det passer jo ikke så aller verst.

Skrevet

Synes vel egentlig det begynte å ta av litt allerede på Leah Isadora jeg da, så var vel kanskje ikke så mye annet å forvente nei....

HI

...som egentlig er overraska over seg selv, som i det hele tatt bryr seg. Antakelig hormoner......

Skrevet

Men, for all del, Emma er et fint navn! (c:

HI

Skrevet

nei talluah var et veldig rart navn men synes Emma er kjipt jeg da. Så uorginalt. Annenhver småjente heter jo snart Emma

Skrevet

har babyen kommet? jeg er treeeg, hehe

Skrevet

fikk det med meg nå. emma er jo fint, tallulah litt spesielt, men jaja.. man kaller barna sine det man vil

Skrevet

eneste gangen jeg har hørt dette navnet er på en apekatt i filmen: barbie, øyprinsessen

Skrevet

Angelica, Isadora og Talullulah er jo som hentet rett ut fra trailerparken i USA da. Sånn sett står jo alle navnene i stil til hverandre.

Skrevet

Så klart de tuller. Märta og Ari vil da holde hele Norge for narr frem til dåp hvor vi får høre det helt normale gode tradisjons rike navnet tulla skal ha, NOT.....

De kan vel kalle barnet sitt det de vil vel. Hvordan ville du likt det dersom noen komenterte navnet til en av barna dine på den måten?

Skrevet

Det var det jeg tenkte, de så Lisa Stokke på TV i går og ble inspirert av navnet på hennes datter. Hun heter og så Tallulah.

Står i stil til Märtha og Ari!

Tøfft :)

Skrevet

Ble egentlig mest overrasket over Emma jeg da, er ikke det er skikkelig ti-på-topp navn?

Skrevet

Er blitt vant til det allerede jeg, og det plager meg ikke nevneverdig. Synes snart det er fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...