Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Nå synes jeg ærlig talt det har tatt litt av jeg!
Dronningen! Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hadde du regnet med noe annet fra den kanten?
prebs Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Emma er jo flott, da. Navn nummer to avstår jeg fra å kommentere...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Synes Tallulah var litt morsomt da. Betyr jo prinsesse så det passer jo ikke så aller verst.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Synes vel egentlig det begynte å ta av litt allerede på Leah Isadora jeg da, så var vel kanskje ikke så mye annet å forvente nei.... HI ...som egentlig er overraska over seg selv, som i det hele tatt bryr seg. Antakelig hormoner......
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Men, for all del, Emma er et fint navn! (c: HI
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 nei talluah var et veldig rart navn men synes Emma er kjipt jeg da. Så uorginalt. Annenhver småjente heter jo snart Emma
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 har babyen kommet? jeg er treeeg, hehe
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=774816 der er det en annen kjendis som har valgt samme navnet til sin datter. Motenavn innen visse Oslokrester? Navnet skjemmer ingen :oD
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 fikk det med meg nå. emma er jo fint, tallulah litt spesielt, men jaja.. man kaller barna sine det man vil
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 eneste gangen jeg har hørt dette navnet er på en apekatt i filmen: barbie, øyprinsessen
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Angelica, Isadora og Talullulah er jo som hentet rett ut fra trailerparken i USA da. Sånn sett står jo alle navnene i stil til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Så klart de tuller. Märta og Ari vil da holde hele Norge for narr frem til dåp hvor vi får høre det helt normale gode tradisjons rike navnet tulla skal ha, NOT..... De kan vel kalle barnet sitt det de vil vel. Hvordan ville du likt det dersom noen komenterte navnet til en av barna dine på den måten?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #14 Skrevet 29. september 2008 Det var det jeg tenkte, de så Lisa Stokke på TV i går og ble inspirert av navnet på hennes datter. Hun heter og så Tallulah. Står i stil til Märtha og Ari! Tøfft
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #15 Skrevet 29. september 2008 Ble egentlig mest overrasket over Emma jeg da, er ikke det er skikkelig ti-på-topp navn?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #16 Skrevet 29. september 2008 Er blitt vant til det allerede jeg, og det plager meg ikke nevneverdig. Synes snart det er fint :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå