Scoobydoo Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei du. Jeg er jo spent på om du har testet igjen idag??? Håper, håper, hååååper at du har testet positivt...har tenkt på deg og den uutholdelige helgen det må ha vært... håper ikke jeg maser på deg nå, ønsker bare et jubelrop her inne:-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Dytter litt på denne fordi jeg lurer på akkurat det samme!! Hvordan har det gått? Har tenkt masse på deg idag, og håper du har testet positivt:-)
Små Einsteins Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Dytter litt på denne jeg også, lurer fælt på hvordan det har gått?Håper du har testen positiv nå
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei folkens! Så koselig at dere har tenkt på meg. Det setter jeg sååå stor pris på!! Jeg kjøpte meg cb digital i dag, for billigtestene kom ikke. Den var negativ;( Men det er 2 dager til ikm ennå, så jeg gir ikke opp håpet. Har hørt om flere som har testet positivt på billigtester først, men negativt på cb digital. I mårra kommer det garantert 15 stk tester i min postkasse, så tester i mårra også. Ingen tegn til mensen ennå. Pleier alltid å spotte 2-3 dager før, men ikke noe ennå. Det er jo et godt tegn;) Åssen går det med dere andre??? Klem fra meg.
Musemor med tre søte små Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Stakkars. Lykke til med testene som kommer i posten. Skal selv teste på mandag dersom TR ikke har kommet, dersom jeg klarer å vente så lenge
Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Mandag om 1 uke?? Klarer ikke å vente mer enn 1 uke etter el jeg..haha;)
Scoobydoo Skrevet 29. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2008 O shit, Made in bed-thrilleren fortsetter...herlighet, du gjør det jo mer spennende for oss en sunt er...hehe... Har også hørt om dem som ikke tester positivt på CB-digital før IKM selv om de er gravide (og har testet pos på billigtest). Så jeg har ikke gitt opp håpet for deg- test igjen om ikke lenge, og gi oss beskjed. Dette er jo hverdagsspenning god som noen:-) HEIA deg!!!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Hahaahha;) ja, vettu, dette er skikkelig spennende. Og jeg tar meg selv i å være såååå spent på andre her inne noen ganger jeg ogå. Er skikkelig morsomt at dere håper sånn for meg;) Tester selvfølgelig i morgen igjen..hehe. Og kommer til å teste frem til mensen evt dukker opp. Jeg kjenner på tappen hver dag, og den er helt annerledes enn før. Så jeg er veldig spent. Kjenner ikke noe til mensen. Vet jo også at el noen ganger uteblir og at syklusen blir forsinket. Må bare vente...GRRRRRRRR! Kommer til å være superspent på deg også!! Hvor i syklusen er du??
Scoobydoo Skrevet 30. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2008 Ajajaj...har du testet i dag ennå??? Jeg er på det kjipe stadiet i syklusen- går mot slutten av mensen, så nå er det snart bare å jobba på:-). Ikke kjipt at vi skal "jobbe", hihi.., men kjipt fordi det er så lenge til nest IKM... Tvi tvi for deg- så heldig du er som har disse spennende dagene. Selv om det selvsagt er uutholdelig...
Gjest Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Good morning!! Nå sitter jeg her og venter på billigtestene. Mensen er ikke å se. Tappen er lukket, ikke åpen slik den ville vært om mensen var like om hjørnet;) Hadde masse mensensmerter i natt. I mårra er det IKM, så om jeg tester neg i dag, slår jeg ikke fra meg noe før i morgen. Ja, vettu, er så kjedelig på slutten av mensen. Gørr! Du får bare holde ut. hehe. Bare å hekke i vei snart;) Skal det bli baby, må man jammen stå på! Klem
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 30. september 2008 #11 Skrevet 30. september 2008 Krysser fingrene for positive tester!! Selv testet jeg negativt i dag... Hvor lang tid tok det før du fikk billigtestene? Altså hvilken dag bestilte du og hvilken dag kom de? Bestilte mine igår:-)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 God morgen snuppa! Åååååååh, jeg er så spent på deg! Du får sende meg en tekstmelding med en gang du har testet. Jeg skal en tur til legen. Har fått meg en skikkelig bihulebetennelse... Utrolig kjipt å være syk nå, med el rett rundt hjørnet. Både mannen og jeg er blitt syke, så jeg er styt redd for at denne pp går i dass (sorry...:-)). Må stikke. Klem
Gjest Skrevet 30. september 2008 #13 Skrevet 30. september 2008 Klikker snart! Testene kom ikke! De har aldri brukt mer enn 2 dager fra bestilling tidligere, men nå er det 4 dager siden jeg bestilte dem. Må vente til i mårra da;( ARRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGG!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #14 Skrevet 30. september 2008 Neeeei!!! Du kan jo dra på apoteket og kjøpe da:)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 30. september 2008 #15 Skrevet 30. september 2008 Så kjedelig da!!!! Får håpe de kommer imorgen!! Nå blei jeg litt engstelig for bestillingen jeg sendte igår, kanskje de ikke kommer før om flere dager:S
Musemor med tre søte små Skrevet 30. september 2008 #16 Skrevet 30. september 2008 Klarer nok å vente så lenge denne gangen fordi jeg tror det ikke vil klaffe denne gangen fordi - Er i 1. pp og sist brukte vi 13 pp - Var febersyk den tiden egget evt. skulle festet seg - Har stresset for mye den siste tiden Ellers så hadde jeg nok testet mye tidligere. Ønsker egentlig bare at TR skal komme slik at jeg kan begynne på 2. pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå