Mille** Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Litt av en navn på prinsessas nyfødte datter. ;o)
Korse76♥ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ja, mulig jeg er fordomsfull, men syns de kunne droppet mellomnavnet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Emma kom veldig uventet.. Trodde ikke hun skulle ha enda jeg..
blond Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Tenk det: hun var raskere enn deg. Hyggelig for henne, kunne tenke meg hjemmefødsel selv om jeg skulle hatt flere!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Smak og behag og alt det der....synes Emma er et pent navn, men TALLULAH???!? Djeeeez.
~~DoraDora~~ Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Jeg likte navnet. Synes det var personlig og moderne, og det liker jeg. Jeg liker ikke kjedelige navn som to-tre i en klasse/familie deler, slik at de feks føye til forbokstaven i etternavnet for å tydeliggjøre hvem de omtaler.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Ha ha nå har jeg sett det innlegget på førstesiden et par timer og lurt litt på hva det er og tenkt at det er et teateroppsett eller noen rolse ord satt tilfeldig sammen. Nysgjerrigheten tok overhånd og jeg måtte se hva tråden gikk ut på. Ikke helt det jeg hadde sett for meg nei. Lurer på hvor gammel hun er når hun kan uttale hele navnet sitt!? Jeg har problemer med å uttale det.. Er det et norsk navn? Jeg har aldri hørt det før. Men det er vel sånn med de kongelige at det må være litt ekstra spesielt kanskje.
Mille** Skrevet 29. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2008 Datteren til Demi og Bruce heter det, er ikke de kongelige kompiser med Hollywoodkjendisene da? Sikker der de har hentet inspirasjon. ;o)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Mener de sa navnet hadde irsk opprinnelse på tv...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Syns navnet er fint jeg,,,, noe ikke ALLE har:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå