Gå til innhold

Galen av att inte bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej!

Är det några fler som inte kan tänka på något annat än att bli gravid om dagen? Känns som jag tänker på det så fort jag får en sekund över och det irreterar mig då det säkert inte hjälper alls utan bara stressar upp mig. Inte för att jag har försök bli gravid så länge, tant röd har kommit två gånger till stor besvikelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Du er nok ikke alene! Vi har prøvd nå i 31 mnd og ingenting har skjedd! Tenker ikke på noe annet. Har sluttet å teste, for veit tanta kommer hver gang. Lei nå ja!

Skrevet

Oj, det var länge, förstår du är väldigt lei! :(.

Man går o känner efter och tror kanske det kan vara rätt symptom, men så känner man ingen tant röd symptomen o blir besvinken, usch ja.

Har ni undersökt något om varför det eventuellt tar sådan tid för er?

Ni har inga barn sedan tidigare?

Skrevet

ja! Tenker på det hele tia! Har begynt å bli ukonsentrert og gjøre feil på jobb også nå. så håper at jeg blir gravid snart,så sjefen ikke sparker meg ;)

Ellers er jeg jo mye her inne å leser. tenker ikke mindre på baby akkurat da.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å distrahere meg selv. Noen forslag?

Skrevet

Føler det akkurat sånn jeg også... Vil så gjerne klare å bli det nå. Er i min 5pp..ble det idag faktisk:( Tenkte jeg skulle gi opp testing nå, blir bare frustrert..

Hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

du er nok ikkje aleine nei..

eg er ikkje av dei som har prøvd kjempe lenge, men er i min 5 pp!!

klarer ikkje tenke på noe annet enn baby.. humøret går opp og ned hele tiden..

blir jo deppa av ingenting no om dagen...uff... godt å ha en plass der eg kan snakke om det:)

Skrevet

Har prøvd i 10 mnd snart.... begynner å bli en stund

Skrevet

Jag undrar om det bara är vi tjejer som är stressade eller om våra parter känner likadant? Jag för min del försöker o inte dela hela min frustration med honom för att det inte ska bli två som BARA tänker baby.

Delar du din frustation med honom?

Är du född 1985? Trots att du har önskat dig baby ett tag är det ju i sådana fall ingen panik pga ålder :)

Jag är 31 så ska man ha 2 barn så önskar jag komma igång nu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...