polarn & pyrene Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 jeg blir snart tante for andre gang. Svigerinna mi reiste på føden k l08 i dag tidelig. Fikk melding kl 14 att hun akurat hadde fått epuduralen så her gå rjeg bare å vennter på telefon at Adrian har kommet til verden. Håper alt går bra med henne og at hun får føde normalt denne gangen. Første gang tok det så lang tid og endte opp med Ks. Lykke til.
PAVEEL Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 spennende!!! kryser fingrene for at hun får føde naturlig da, selv om det er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå