Gå til innhold

Til alle dere som TROR at dere er gravide:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en graviditets test!!! Det er HELT umulig for oss som sitter her inne og vite om du er gravid eller ikke. Om du er trett, kvalm eller har murringer i magen så kan det være et tegn på graviditet men det kan også være et tegn på 1000 andre ting!!!!! Om du ikke har fått mensen så trenger ikke det bety at du er gravid, men er du usikker så ta en GRAVIDITETS TEST;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne må dyttes iallefall 1 gang pr dag:))

Skrevet

Helt enig i at det er umulig for andre å si.

Men mange får negative tester etter ikm, og lurer fortsatt. Kan skjønne at de i frustrasjonens øyeblikk søker svar og vil høre andres mening...

Skrevet

blir du sur da eller? synes du at det ødelegger stemningen for deg her på forumet siden det tilsynelate irriterer deg at folk skriver sånne innlegg?

Skrevet

Flott innlegg. Løp og kjøp test!

Skrevet

hehehe.. Det er så klart bare et stort behov for oppmerksomhet.. Vi andre normale mennesker kjøper en test, eller går til legen og tar en test, så fort vi mistenker graviditet..

Skrevet

Men da får heller de som tror de er gravide bruke søkefeltet her på siden. Bare skriv inn: "tror dere jeg er gravid?" så får du sikkert opp tusen svar på liknende spørsmål. Det er litt irriterende å lese de innleggene daglig ja..

Skrevet

Ja denne vil jeg hjelpe med å holde oppe..

Helt enig!!

Piss på pinnen, så finner du det ut..

Og hvis du fremdeles er i tvil, så kan sikkert spåkjerringene på Spåforumet hjelpe deg mer enn oss vanlige dødelige!!

Hehe!!

Skrevet

For noen ufølsomme møkkakjerringer dere er!!!! De stakkars jentene som skriver har gjerne prøvd i evig lang tid. Og hver gang man kjenner noen som er "unormalt" begynner man å håpe. Disse jentene spør gjerne før det vil gi utslag på en test.

Stort behov for oppmerksomhet liksom. Det er et desperat og sårt håp. Vis heller litt medfølelse, eller LA VÆR Å GÅ INN PÅ TRÅDEN!!!!!!!!!!!!

Har selv prøvd i snart to år. Det er helt jævlig! Man føler seg fullstendig mislykket som ikke får til det som liksom skal være så enkelt.

Skrevet

Jeg må si jeg ikke er eng med deg..

Jeg har selv prøvd i 1,5 år, men jeg driver faktisk ikke å plager folk her inne med en haug med spørsmål rundt hver gang jeg skal ha mensen altså..

Jeg tar en test også finner jeg det ut på den måten...

Det er ingen i verden som kan vite om noen andre er gravide uten en forbaska test!!!

Skrevet

ser at en anonym over her ber oss om å la være å gå inn på tråden...

det er faktisk ikke så lett som du skal ha det til, fordi disse trådene er godt gjemt bak andre spørsmål, formuleringer og finurlige spoørsmål , må si meg enig i at jeg er drittlei av å se alle spørsmål om det.

og ja, jeg har selv prøvd i to år før jeg ble gravid, så jeg VET hvor sårt og vanskelig det er, og hvor mye en lurer, men disse her inne kan faktisk ikke hjelpe, beklager, slik er det bare...

og kjære dere prøvere, forhold dere på bli gravid sidene , ikke overalt på hele denne siden...det er virkelig frustrerende...

Skrevet

kan jo minne dem på at det finnes et eget forum for dem? eller noget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...