Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hva er det lurt å spise for at magen skal være mest mulig i orden, og generelt, for å bli kvitt disse kjipe og j*velig vonde hemorroidene? Bruker salve, har gjort det i 6 dager nå, det er litt forbedret, men på langt nær bra. står man ikke skal bruke den i mer enn en uke? håper på noen gode råd.
Pappalille Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Det skal være lurt å spise mat med mye fiber og så drikke rikelig med vann. Dette hjelper tarmen din med å få restene frem og ut så du ikke blir så hard i magen. Ellers skal det også være lurt å sørge for at hemorroidene er på innsiden av åpningen bak. Kjøl dem godt ned med is (pakket inn i et håndkle e.l, vi trenger ikke frostskader der bak) ligg på knærne med stumpen i været en stund, og når de er mindre vonde; dytt dem inn! Snakk også med legen din. H*n har sikkert mange gode råd. Jeg har ikke denne plagen selv, men er livredd for å få den, så jeg har lest masse om emnet =p I tillegg står det en del om dette i Nylanders bok "Mamma for første gang".
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 tusen takk for tips, jeg skal prøve ut rådene dine. Jeg har vært veldig flink til å spise mye fiber, men det hadde motsatt effekt da jeg drakk altfor lite vann, så det er bare å fylle opp vannflaska takk igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå