Gå til innhold

Märtha og Ari har fått smått...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..men hadde ikke hun egentlig termin langt ut i oktober?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke såå unormalt å få barn to-tre uker før termin?

Ikke med nr tre iallefall...

Skrevet

Tror hun hadde termin i oktober, ja. Men man kan vel få en for tidlig født unge selv om man er kongelig.

Hva synes dere om navnet Emma Tallulah Behn, da?

Emma er fint, men Tallulah, da? Det har jeg aldri hørt før.

Skrevet

Emma er veldig fint, Tallulah er navnet til en av døtrene til Demi Moore og Bruce Willis tror jeg. Eneste gang jeg har hørt det, bortsett fra i literatur fra sørstatene i USA (der er det visst et gammelt navn, selv om jeg som kommer derfra aldri har hørt det før). Det er ikke et navn jeg hadde valgt, men så vet jeg også at jeg har valgt navn på mine barn som andre helt sikkert ikke hadde valgt heller, uten at det betyr noenting. Alle velger det de synes er penest og finest. Ønsker dem lykke til med den nye babyen.

Skrevet

Jeg tror ikke barnet er født så mye for tidlig, men at de "løy" på seg en ekstra sen termin for å slippe oppmerksomhet. Barnet var jo stort nok som det var.

Skrevet

hehe ingenting i veien med fantasien til mor og far når det gjelder barnenavn hvertfall! men blir litt vel fargerikt for min smak..

Skrevet

Jeg har bare hørt at terminen var i oktober, uten at det ble spesifisert nærmere... Jeg har termin 24. oktober, og har "mistenkt" at hennes termin var tidligere enn min, ut fra tidspunktet det ble offentliggjort + magen hennes. Det var dessuten hjemmefødsel, så barnet kan umulig ha blitt født tidligere enn 2 (3? usikker på retningslinjer der, men prematurt kan barnet IKKE ha vært!) uker før termin...

Skrevet

Lisa Stokkes baby heter også Tallulah.

Hun var i God kveld Norge på lørdag.

Skrevet

De må gratuleres med barnet, men navnet kunne de ha spart seg om jeg får være ærlig :)

Emma er kjedelig og Tallulah er helt på vidda... Kanskje de to motsetningene er ment å nøytralisere hverandre?

Skrevet

Hm, artig for de da. Ble overrasket over at de valgte noe så "vanlig" som EMMA.. Men det er jo et fint navn da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...