Gå til innhold

noen som har peiling på doppler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på ul i dag, uke 35. legen tok ekstra doppler undersøkelse, verdiene var i øvre sjiktet av hva som var noemalt. nå skal jeg til ekstra undersøkelse på torsdag for å se an da. har egentlig time om en uke (pga risikosvangerskap er det hver mandag frem til fødsel) men han ville ikke vente så lenge. nå synes jeg det er veeeeldig lenge til torsdag.... lurer på hva som skjer... blir jo litt nærvøs når ikke alt er som dfet skal da. men han sa jeg skulle ringe føden hvis jeg merket mindre liv eller noe annet jeg engstet meg for...

jaja, egentlig måtte jeg bare lufte ut litt, sist fødsel endte i keisersnitt i uke 37 påg dårlig doppler. så jeg vet jo sikkert selv hva som skjer. men jeg vil ikke tro eller mene noe - JEG VIL VIIITE!!! ugh... :-s :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...