Jenta_00_ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 jeg og sambo flyttet inn i ny leilighet for 5 uker siden. Posten skulle vidresendes fra den 25 august, men de begynte ikke før den 1. Og nå til helgen fikk vi regninger som var sendt 09.09.08 og som betalingfristen hadde gått ut på den 22.09.09 og 23.09.08! For noe crap med posten! Itillegg venter vi på papirer som ble sendt 02.09.08 og igjen den 22.09.08, fortsatt ikke motatt noe! Er redd for å åpne postkassen en dag og at det skal ligge en kjempe haug med regninger og inkassovarsler!!!!
mpmamman Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Huff den var orntlig kjedlig da,hadde blitt skikkelig sur og hadde nok ringt kundeservice eller noe og sakt i fra for slik skal det ikke være! Er jo kjempe dumt om du får varsel på regninger pg av at posten har vært treg(treg er jo en underdrivelse her da..)
Jenta_00_ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 har ringt og klaget og de sa at de skulle gi en tilbakemelding til det lokale postkontoret..men tror nesten jeg tropper ned dit i løpet av morgendagen om jeg fortsatt ikke har motatt det brevet som ble postet 02.09.08! Det er jo snart en måned siden! og bor jo i oslo så det er ikke noe spesialfrakt som trengs for å levere akkurat
Pappalille Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Om du får en bekreftelse fra Posten på at det er de som har tullet, så tror jeg det kan hjelpe om du skulle få noen "smeller" fordi regninger ikke har kommet frem i tide. Dette er ikke noe du kan gjøre noe mer med. Annet enn å følge opp Posten selvsagt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå