Gå til innhold

Jeg har vært og sett på valp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... så nå gjenstår bare å overbevise barna... Mellomsta er stri, hun sier foreløpig NEI!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så koselig da!!!

Det er utrolig mye glede i en hund. Man har en turkamerat og får trim. Man har alltid selskap og det er veldig sosialt og koselig.

Vel og merke om man finner den rette hunden for seg og familien. Det er viktig!

Hvorfor vil ikke frøkna ha hund da?

Finnes også mange fine omplasseringshunder som trenger gode hjem:-)

Skrevet

Mellomsta sier nei fordi hun vet hvor mye jobb det er...

Skrevet

Ja hun har et poeng. Man er bundet for 12-14 år fremover. Man får flere utgifter, man MÅ gå tur, uansett vær. Det krever mer støvsuging og vasking om man ikke skal tygge hundehår. Smart å tenke over de kjipe sidene også.

Mange skaffer seg kjæledyr fordi det er søtt og på feil grunnlag. Du er nok helt sikkert ikke en av dem. Så dere får diskutere det en runde eller ti før avgjørelsen blir tatt.

Skrevet

Så koselig:-)

Men som Klatten sier så blir det mer av alt. Nå synes jeg ikke utgiftene har vært dramatiske. Men klart at innkjøp av hund og utstyr koster.... Men babyer er dyrere;-)

Jeg trodde jeg tok høyde for at det ble mer støvsuging, men jeg tok ikke høyde for at det ble SÅ mye mer....

Ellers kjenner jeg at dresur krever mest her om dagen, for hun er fortsatt sikker på at hun skal klare å komme over meg på rangstigen;-)

Skrevet

Jeg har vokst opp med hund, så det er liksom noe som mangler her... Men vi er temmelig realistiske ifht hva som kreves. Hadde vi ikke vært det hadde det vært flere hunder her for lenge siden! Men så er det sabla koselig også da!

Skrevet

Kan være sånn beredskapshjem for valpen vår da vet du;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...