Madamina Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Våkner til samme tid hver natt egentlig uten grunn. Så ligger jeg der og tenker 1-2 timer før jeg sovner igjen. Har absolutt ingen plager kroppslig. 2 uker til termin.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg sover veldig dårlig om natten. Har litt murringer og tisser ørten ganger hver natt-men ingen plager som skulle ha holdt meg våken. Inatt sov jeg bare 3 timer. Er 10 dager over termin....
Velsemor Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Akkurart sånn har jeg det også!!! Merkelig det der. Jeg får bare ikke sove før klokka har passert 04, og da har jeg alt vært på do minst 4-5 ganger. Enkelte netter har jeg kynnere og verking, men ikke noe som svært plagsomt. Har også 2 uker igjen til termin.
annemor80 Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jada! Hver gang jeg har vært på do, ligger jeg våken sikkert en time og kjenner etter om det skjer noe... Blir kjempefornøyd de gangene det gjør vondt, jo vondere, jo bedre, skulle nesten tro jeg hadde en liten sadist i meg, hehe... Vil bare så fryktelig gjerne ha babyen ut! Men sover veldig lite om nettene nå, ja! Har en uke til termin, men det kan jo fort gå over også...
babelin Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Godt å vite det er flere som ligger våken om nettene!! I natt har jeg ikke smakt søvn, sov fra åtte te elleve i morges og that's it. Går rundt som en annen zombie og får ikke gjort særlig mye! Har heller ikke kroppslige plager, men blir liggende og tenke på alt vi skal gjennom, fødsel, barsel osv. Håper det går litt bedre i natt, men har ikke særlig store forventninger.
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Går bra no når ej he kutta heilt ut alt med koffein på ettermiddagen/kvelden...
temine Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Mye våken og oppe på do, men har rastløse ben å skylde på da. Bortsett fra i natt hvor jeg lå våken med kynner hvert 5. minutt og kjente etter om mensenvondtet ble vondere eller om det dabbet av. Sovna ca 5 og våkna 7. Sov tre timer på dagen da, men tross lite søvn de siste ukene er jeg virkelig på topp. Formen har blitt helt super:D Masser av energi, det er så herlig:) 3 uker igjen til termin her, vi har vel litt å fundere på...mye som skal skje;)
Raga2 Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Jada, masse våken, særlig fra 4-tida på morningen. Jordmor sier dette skjer fordi vi trener på å sove lett - for å kunne høre babyen og tåle nattevåk etter fødselen...
fnat Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Jepp, i perioder.. har 8 uker igjen, så dette kan bli artig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå