*jaja* Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei. Skal en vakker dag ha meg en hund, men tiden er nok ikke inne ennå. Men jeg har sett en del på Kooiker-hunden. Noen som har den? Kan si litt om den? Det skal nøye planlegging til før vi får hund i hus, men kjekt å kikke litt allerede nå.. Og til andre hundeeiere: Tidligst jeg har tenkt å skaffe hund er når jentene mine er rundt 5 og 8 år (om noen år). Hvordan opplever dere familiesituasjonen med en hund i hus? Takker for svar.
Dina1 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hei, hund e flott!! Vi har en bullterrier og en dvergscnauzer og ville virkelig ikke vært dem foruten. Har en datter på 16, ei på 8 og en liten baby på 9 mnd. Alle ælske hundan, å den minste e helt vill etter bullterriern. Den e så snill med han, å dem e virkelig besstissa;) Han klatre på han og ligg inntil og kose, e bare så artig. Dyr og onga e fantastisk flott, dem lære masse og ikke minst samle det familien. Lykke til med hundekjøp!!...om nån år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå