Gå til innhold

Hei alle sammen. hva tror dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde ikm i går. tirsdag begynte j med litt lysebrundt utflod. fredag blødde j bitte litt lyse rosa. lørdag ingenting. søndag lysebrundt utflod og d samme i dag. tok en billigtest i går og tror j så en skyggestrek.

skal ta en ny test om noen dager med cb digital.

 

hva tror dere?

tror dere j er gravid?

har ikke hatt d sånn før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Vanskelig å si... Men jeg tror nok ikke du er det. Jeg hadde en lignende situasjon i forige måned, og da var det nok bare tr... Nå fikk jeg positiv test, og ingen blødninger. Uansett, bare å smøre seg med tålmodighet og ta en ny test...

Skrevet

Hei!

Det er jo selvfølgelig vanskelig å si, men jeg er 2.gangs gravid nå og har hatt det akkurat som deg begge gangene rundt IKM. Så jeg synes det høres ganske positivt ut jeg da. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...