monkri mamma til 4 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 hadde ikm i går. tirsdag begynte j med litt lysebrundt utflod. fredag blødde j bitte litt lyse rosa. lørdag ingenting. søndag lysebrundt utflod og d samme i dag. tok en billigtest i går og tror j så en skyggestrek. skal ta en ny test om noen dager med cb digital. hva tror dere? tror dere j er gravid? har ikke hatt d sånn før.
Vannmann35 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Vanskelig å si... Men jeg tror nok ikke du er det. Jeg hadde en lignende situasjon i forige måned, og da var det nok bare tr... Nå fikk jeg positiv test, og ingen blødninger. Uansett, bare å smøre seg med tålmodighet og ta en ny test...
Emil vil bli storebror Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei! Det er jo selvfølgelig vanskelig å si, men jeg er 2.gangs gravid nå og har hatt det akkurat som deg begge gangene rundt IKM. Så jeg synes det høres ganske positivt ut jeg da. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå