Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Er jeg gal? Jeg liker å vaske tøy. Det er en god følelse når maskinen går. Godt lukt og reine klær som henges opp er en fryd. Liker å legge sammen tøy. Det eneste jeg ikke liker er å legge det på plass. Men det går fint det også. Klesvasken er det husarbeidet jeg liker best.
Ned 20,4kg.. Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hvis du er gal er jeg også gal.. Jeg er nemlig også kjempe glad i å vaske klær.. men er også som deg.. Litt kjipt å legge det på plass i skuffer og skap..
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Kan jeg få leie deg??? ;-) Jeg avskyr å vaske klær, brette dem sammen og legge på plass...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jeg er HI. Herlig å høre. Det er slikt man ikke kan innrømme i 2008. Jeg føler meg som en reklame fra 50-tallet når jeg henger opp vasken.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Ja, det kan du. Jeg er dessverre alltid ajour og hadde absolutt hatt kapasitet til mer. Men jeg hater å tørke støv! Da må jeg virkelig ta meg sammen.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 for et helt ubeskrivelig uintressant innlegg....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Ja, ja det er vel ikke verre enn mye annet her. Ingen ondskap ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 så sant så sant. men må si det forbløffer meg hvor utrolig intetsigende ting som blir "tatt opp" innimellom. kommer muligvis til å få en del kommentarer på at jeg ikke kan tillate meg å være så fæl, at folk må få skrive det de vil, at jeg ikke trenger gå inn på de overrskriftene osv osv. sikkert helt rett, men jeg synes nå likevel det er mye uintressant som blir lagt ut.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Jeg er HI og helt enig. Hele forumet er helt intetsigende. Men her var det ihvertfall noe positivt. Ikke bar utro menn, kan jeg spise ditt eller datt. Men jeg er enig med deg! Lag en tråd du som virkelig er tak i? Det er jo en kjennsgjerning at det er mest "small talk" her inne. Men det vet du jo. Da oppfordrer jeg deg til å lage en skikkelig tråd.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Fint for deg, kos deg videre! Vaskekjelleren hos meg er rimelig full.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 for en fin respons HI. .-) hadde vært typisk med et frekt svar og fullt forsvar men du responderte kjempefint! virket ikke provosert overhodet. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Blir aldri provosert. Jeg er en 50-tallshusmor og vet min plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå