Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg har alltid ønsket meg to barn, men ble litt mer betenkt etter forrige graviditet. Min mann ville ikke ha sex under svangerskapet, og ikke etter fødselen. Jeg mistet selv lysten etter så lang avholdenhet...I tillegg mistet jeg selvtilliten og følelsen av å være attraktiv. Nå har vi ikke hatt sex på snart tre år. Jeg er så fortvilet, og vi har snakket om det mange ganger. Han sier at det sikkert ordner seg, og at vi skal få det til igjen. Men han tar aldri initiativet. Og jeg tør ikke lenger, etter å ha blitt avvist flere ganger. Så i sommer skjedde det. Vi hadde sex, men...så ble jeg gravid igjen med én gang (etter ett eneste samleie). Nå er jeg sååå trist. Føler at sexlivet vårt er dødt for alltid. For nå vet jeg at det blir 2 - 3 år til neste gang (basert på erfaring). Jeg tar meg selv i å fantasere om andre menn, og jeg tenker mye på tidligere forhold og gleden ved regelmessig sex. Nå er alt så uendelig trist... Men vi gleder oss over barnet da!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Dere MÅ oppsøke hjelp, samlivseksperter el.. før dette går for langt. gjør det før ekteskatet deres tar skikkelig skader av dette, og blir ødelagt!! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Helt enig med den over her, dette er slettes ikke bra og noen må hjelpe dere til å få satt skikkelig fokus på problemet deres! Uansett om det skyldes medisinske årsaker eller psykiske så er det hjelp å få. Forstår det slik at avholdenheten først og fremst gjelder din mann for du har lyst? Lykke til, håper det ordner seg for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå