h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 av snø søndagsmorgen.... gjett om vi ble vekket av barna tidlig, med den beskjeden....hehe:-)) Lå hele søndagen::::
ungdomsmor Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 så gøy...hvor er dette send gjerne noe ned hit
Korse76♥ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hvor er dette? Jeg må si jeg godt kan vente en måned til før det kommer snø hit til Akershus :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hvor i all verden er dette da? Trodde du bodde i sør jeg hehe.. Her er det iallefall lenge til det blir snø, hvis det da ikke snur veldig drastisk og blir kaldt..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Joda, bor i sør, sør-trøndelag...hehe:) Er bare igjen noe på fjelltoppene i dag da......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå