Gå til innhold

Oi hva tror dere om denne FINN.NO annonsen????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle slankekurer som lover noe som høres usannsynlig ut et som regel humbug! Eneste som kan gi en vektnedgang som faktisk er varig er sunnere mat og mere trening.... Av alle disse mirakelkurene så går man som regel opp etterpå igjen og da gjerne opp litt mere også...

Skrevet

ja hadde det vært så enkelt å gå ned i vekt......hadde jo vært morro å prøve 99,- er jo ikke så mye penger :)

Skrevet

Kan da umulig være noe sunt å gå ned så fort..?

Skrevet

Sikkert ikke sunt.. Ikke vet jeg. Men lurer veldig på hva den "dietten" hennes består av. Skulle gjerne visst det ;)

Skrevet

Kan du ikke kjøpe det da, og så dele det med oss?!?

He he.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sikkert bare tull, men jeg kunne likevel tenkt meg å prøvd, bare for å skyve igang de siste kiloene, så kunne jeg heller kjempa for å holde meg der etterpå :P

Skrevet

Enig med deg i det med kiloene. Når man først har godt ned får man kjempe for å beholde seg der..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja. har slankna meg siden nyttår, og er bare LITT lei... vil ha av de siste 8 kiloene NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Skrevet

Hehe, jeg skjønner deg VELDIG godt!!!!! Trust me

Skrevet

Aner ikke om det humbug eller ikke, men om alle tenker slik at 99; ikke er så mye, så tjener hun seg nok rik på et blunk, tror det er en del som vil prøve det og 99; er mye mindre enn jukse tbl til 399,90;

Skrevet

Jeg har ikke forhørt meg.. Andre?

Skrevet

Nå har jeg sendt en mail ihvertfall, så får vi se.

Skrevet

Å nå er jeg spent =) Du MÅ holde oss oppdatert ;)

Skrevet

Jepp, håper jegfår svar nå fær jeg skal i styremøte. Der er halv åtte da. Er faktisk spent. Men jeg ammer jo ennå og han sikkert ikke ta det da. :-(

Skrevet

Ååå spennende.. Let us know. Jeg veti kke om du kan ta det eller ikke. Virker jo bare som det er en diett av noe slag.. blir spennende å få vite =)

Skrevet

Jeg vil også vite. ;) Stod jo at det var lov å gi bort, så vi kan spleise? :P

Skrevet

Dette kan ikke være bra. 6- 15 kg på ei uke? Høres ut som en kur der du går fort ned og veldig fort opp igjen. Endre kosthold og livsstil er det eneste som fungerer, tror nå jeg. Det funka på meg ihvertfall, fra 86 kg til 69 kg :-)

Skrevet

Høhø, de som går på denne må enten være stokk dumme, eller skikkelig naiv.

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke om dette er mulig eller ikke.. Hadde vært spennende å bare fått den oppskriften...

Skrevet

Oioi, dette virket for godt til å være sant. Men om noen av dere skulle prøve den, så hold meg oppdatert! Sykt om det virkelig virker.

Hvis den da skulle funke med minst 6kg, må man jo sitte på dass hele dagen regner jeg med :P

Skrevet

*Rister på hodet*

Gi meg en hundrings så skal jeg gjøre dere slanke jeg også..

Com ån!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...