Prosit Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jenta vår på snart 3 har alltid vært en utfordring å få til å sove. Hun våkner 2 - 8 ganger per natt, og hun er ofte illsint. Vi har trodd det var nattskrekk, men det er nok ikke det. Hun er, med ganske stor sikkerhet, våken. I hvertfall.. Tok kontakt med helsestasjon i forrige uke, og la fram saken. De foreslår å la henne ligge på vårt rom/vi ligge på hennes rom, i tilfelle hun er redd. At det handler om trygghet. Jeg har alltid vært opptatt av at barna skal sove på eget rom, fordi jeg selv lå på rommet til mamma og pappa leeenge. Men nå lurer jeg på om jeg bør forsøke å ta henne inn til oss, på egen madrass, for en periode? Noen erfaringer?
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Etter at mini begynte i barnehagen nå i august har han vært helt umulig å få til å legge seg i sin seng. Så den første tiden fikk han sovne i vår seng, også bar vi han inn i hans seng når vi la oss. Men han våknet etter noen timer og hylte til han fikk komme tilbake til vår seng. Så for noen dager siden flytter vi senga hans inn på vårt rom, og nå legger han seg fint, og sover ( nesten ) hele natten i sin seng. Har komt luskende oppi til oss i 6-7 tiden 2 dager, og sovet videre til 8. Han er 19 mnd
HTC Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Vil heller anbefale at du legger deg på madrass inne hos henne. så flytter du lenger og lenger unna etterhvert som hun får roligere kvelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå