Globox Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Pleier ikke ha mensmurringer i mer en en dag max før ikm..Nå har det allerede murret en del hele tiden i 4 dager, har ikm på fredag, hadde også litt blod i utfloden for 4 dager siden (sorry detaljene..)men ingen ting mer etter det. Murringene kjennes litt rare ut ift vanlige mensmurringer, litt svakere og brer seg litt ned i lysken på hver side, det er der stort sett hele tiden...Litt i korsryggen også. hadde dette sist mnd også men da med en del spotting i mange dager før ikm, fikk en svaaak positiv cb to dager før ikm, men fikk mensen som vanlig så det var nok en kjemisk. Nå har jeg jo ikke denne spottingen, så kanskje det er håp? *håpe håpe* =)
Nina-med passasjer Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hei, jeg har mens smerter, og jeg er gravid:) fant det ut nå nettopp:) har murret mitt de siste dagene nå Lykke til, håper testen din er positiv:D
Globox Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Hei, takk for svar og gratulerer så masse med spire!! Så godt å høre at disse murringene kan være et symptom =) Er absolutt ikke vanlig for meg at det begynner å murre så tidlig, hele 8 dager før ikm, men det gjorde det sist mnd også og da skjedde det jo en befruktning selv om det ikke klarte å feste seg. Kjenner at dagene fram mot ikm blir veeeldig lange nå! Andre med erfaringer?
nypåtur Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hei. Jeg har også mensmurringer nå, og skal ikke ha den før lørdag/søndag. syns det var litt vel tidlig. Har også vondt i korsryggen på en side, og har "hetetokter som jeg bruker å få første dag i mensen. og puppene er ømme, men det bruker de bli før jeg skal ha og mens jeg har mensen. Men jeg tør ikke håpe noe. Har prøvde i snart to år og er starter med utredning. Men de sier jo at i mange tilfeller så blir man gravid da. Har endelig klart å slutte å røyke helt ser det ut som å Men man kan jo ikke gi opp håpet
Ikkenick Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg pleier aldri å ha mens murringer i det hele tatt, men jeg har hatt det i 3-4 dager og jeg har ikm på onsdag. Jeg er i tillegg veldig kvalm i dag og jeg tror derfor at jeg kanskje kan være gravid. Litt sprøtt det da, siden at vi fikk en liten jente for 3,5 mnd siden.Har testet, men den har ikke slått positivt ut.
Globox Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Takk for svar igjen =) Hetetokter ja, der sa du noe, har faktisk hatt det i et par-tre dager jeg også...Hmmmm...Ser ut til at det blir noen spennende dager for oss alle! Kvalmen kom som julekvelden på ikm dagen da jeg var gravid med førstemann, tok en test bare for å bekrefte liksom. Hadde ingen symptomer før ikm da, men jeg kjente jo ikke etter sånn som nå heller. Blir grønn av denne murringen.for meg er det nytt at det kommer så tidlig (bortsett fra forrige mnd). Har ømme pupper også, men ikke hovne/ sprengte liksom, og jeg vet ikke om det er så innmari positivt..Uff ja det blir spennende dette her, krysser det jeg har for oss alle =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå