Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Vel, nå har jeg gått 10 dager over, og det virker som alle andre får baby til termin.... Bare jeg som har minus på "min side" ? Vært hos jordmor i dag, og det er ingenting som tilsier at det kommer noen baby snart heller... .
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Eg er her fortsatt Glada! Samme som deg...10 dager over termin...går på nervene løst her nå!! Fy så pyton dette er! *sutre sutre*
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg er også over termin, 4 dager i dag... Har gidd opp jeg, tror ikke det blir noe før jeg blir igangsatt. Gikk 15 dager over med forrige også... Men det tærer på humøret denne gangen også ja merker jeg. Blir så irritert på alle som maser... Når skal dere på overtidskontroll da? På sykehuset hvor jeg skal føde er det 12 dager over, skal til jordmora imorgen, så da blir det satt opp overtidskontroll...
mini77 Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jeg har også minus på siden min nå.. ikke akkurat oppløftende og logge seg på og se det... he he.. har samme som lykkelig mamma jeg da.. 4 dager, så ligger en knapp uke bak dere andre to...
lin76 Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Også over, men "bare" tre dagar. Syns det er urettferdig at Märtha, med termin i oktober, fekk før oss! Held det ikkje å vera kongeleg, liksom - må ho ha kjappe greie fødslar FØR termnin også?!? Hmpf... ;o)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Synes det er mange som sniker i køen her! Synes vi september-damer må få før oktober-damene.... Og frøkendings - jeg var sikker på at du hadde forlatt meg. Ropte på deg i går ;0) Ja, vi får holde ut, jeg har iallfall fått bekreftet at det er en baby her inne og den skal komme ut en eller annen gang.....
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Er på 6. dagen etter termin i dag. Det gjør egentlig ikke noe for min del, men jeg merker at familien begynner å bli utålmodig. Det blir vel vår tur snart, uansett.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Åh...du må rope høyere Glada! hørte deg ikke he he Hvordan er formen din da? Noen tegn i det hele tatt? Føler tegnene har vært der i ukesvis...med kynnere, mensvondt, slim osv...men det hjelper tydeligvis ikke på her i gården. Skal en tur til legen i morgentidlig, og forhåpentligvis overtidskontroll på KK i løpet av uken. Ja det er faktisk veldig lite gøy å lese om alle som får FØR termin*sukk* Lurer på hva vi har gjort galt liksom he he
Gjest Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Var hos jordmor i dag, og ingen åpning eller tegn til at noe var på gang. Jeg har hatt en del kynnere og murringer de siste ukene, og tror denne proppen har gått. Jeg skal på overtidskontroll på fredag, men jordmor sa at de ikke kom til å sette meg igang hvis baby hadde det fint. Så jeg er innstilt på å gå iallefall en uke til, så får jeg heller bli overasket =0) Nå i kveld skal jeg gå en tur med ei venninne - skal ta i litt ekstra opp bakkene. (pust pes - og formen er så fin...not) Og jeg som trodde jeg skulle få litt før denne gangen (gikk 11 dager over sist). Æsj, nå mister vi 2 uker av permisjonen med baby. Det synes jeg er litt leit, for jeg skal tilbake i jobb allerede i april.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Ja, man får en del kommentarer i løpet av dagen! Næmen - har ikke du født ennå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå