Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Mai,neste år, gifter min beste venninde seg. Hun er en rolig jente, men hun kan nok være litt full av f. hun også... Vi blir ca 7 jenter +-. Må begynne å tenke på dette nå, siden jeg har termin i januar, og vet at ammetåka kommer...(gjorde det sist hvertfall..) Noen som har noen gode/morsomme ideer? Bor i Drammensområde.
Månefeen ♥ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Hei! Jeg jobber på Change (undertøysbutikk) i Åsane å vi tilbyr kundekvelder. Der måler og tilpasser vi undertøy. For ca en mnd siden hadde vi en gjeng med damer, 13stk, som hadde utdrikkningslag. Det var utolig morsomt å være med på! Kvelden begynner etter stengetid, og avsluttes senest i 23tiden. Det er vin, ost og kjeks evt frukt, og masse kos Vi tilbyr 20% på alt, denne butikken er ikke dyr i utgangspunktet. Vertinnen får (i dette tilfellet fikk bruden) 500kr gavekort til å bruke denne kvelden. Hør med Change i drammen hvis dette frister. tlf nr tror jeg står på www.change.com
Månefeen ♥ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 en ting til.. Jeg har alltid syntes det høretes morsomt ut å dra et sted de har sånne smumobryter drakter. Kle seg opp i de å få hverandre til å velte, vistnok en utfordning å komme seg på bena igjen. haha!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hehe, knallbra!!! Den undertøysideen var midt i blinken...Tusen takk for gode ideer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå