Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hva har dere igjen??
Sivalur Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Nesten, vi gifter oss en uke før. Har igjen stearinlys til å pynte bordet med, blomster til pynt i kirken, skrive ut kirkeprogrammene (det er klart da), skrive ut og sette sammen sanghefte (venter også på en sang) - og jeg mangler å skrive tale... Ellers tror jeg det meste er i boks nå! Neste uke blir det bare farge håret hos frisøren, sette på negler, og slike koselige ting... )) Hm, ja endelig versjon av bordplanen da... den er sånn nesten klar. Hva har dere igjen da??
Renate :-) Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg gjør :-) litt det samme som hun over her egentlig... driv å prøver å få en oversikt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå