Gå til innhold

Flere som gifter seg 18 oktober?? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere igjen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten, vi gifter oss en uke før. :)

 

Har igjen stearinlys til å pynte bordet med, blomster til pynt i kirken, skrive ut kirkeprogrammene (det er klart da), skrive ut og sette sammen sanghefte (venter også på en sang) - og jeg mangler å skrive tale... Ellers tror jeg det meste er i boks nå! Neste uke blir det bare farge håret hos frisøren, sette på negler, og slike koselige ting... :))) Hm, ja endelig versjon av bordplanen da... den er sånn nesten klar.

 

Hva har dere igjen da??

Skrevet

Jeg gjør :-)

litt det samme som hun over her egentlig... driv å prøver å få en oversikt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...