Gå til innhold

Trønderjenter! Ang Down Town..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trives dere der?Vi er en gjeng som skal ut på oktober,tenkte oss dit da.Hvilken bar er best synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig der.eller..når har jeg bare vært der i beruset tilstand så mulig det ikke er så rosenrødt som jeg tror..hehehe..koster vel ca 100 å komme inn hvis jeg husker helt riktig. Frakken er en bra plass å (men en del bønder der da..IKKE at det er noe galt..hehe..) Trives godt på de 2 plassene.

Skrevet

Helt jævlig spør du meg. Den eneste plassen jeg kan tenke meg som er verre er Frakken.

Skrevet

Kjempe koselig plass! Jeg bruker å gå dit om jeg er ute i Tr.Heim en sjelden gang =)

Skrevet

Nå er ikke jeg trønderjente, men har bodd der. Jeg liker meg veldig godt der! Spesielt i pianobaren. Det er skikkelig god stemning der! :o)

Skrevet

Down Town er der vi pleier dra ut, Ricks er også greit da.

På DT koster det 100 kr og komme inn men det er gratis garderobe.

 

Frakken anbefales virkelig ikke.

Vi pleier vandre litt vi når vi er på DT og siden det er flere avdelinger så kan dere velge litt når dere kommer der, hvilket humør man er i der og da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...