Gå til innhold

Andre Von Drei!

Lacey*har fått erta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kælva!

6 uker før termin. Verdens vakreste (selvfølgelig) Med en lunge og hjertet på feil side! Mirakelunge nr 1!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI, SHITT!

Går det bra da? Altså med en lunge og hjerte på feil side? Går det bra med deg? Huff, også 6 uker før tiden....

Det var da måte på dramatikk, da!

Men gratulerer så masse:-D!

Håper alt er vel med dere!!

Skrevet

Tuller du??! Gratulerer så masse!!

Lykke til i massevis!!

Hilsen Japp/ gamlenicket:

Skrevet

Fru Astrid Anker Hansen/JAPP/Nunne...

Jeg har stjelt ™ din :) Hihi...slemt gjort?!?!

Skrevet

Jeg hverken tuller eller fjaser:) Vi var klar over at han hadde hjertet på feil side, men ikke at det bare var en lunge. Sterk som han er denne gutten, har han imponert alle leger. For den første diagnosen (5 timer etter fødsel) var at han kom til å dø innen et par timer. Nå ligger han ikke på respirator lenger, for han ville helst klare seg selv :) Har bare CPAP og puster for det meste selv. Men det er lang vei igjen, og jeg bor på sykehuset med han. Må nok regne med å bli her i mange uker, men det gjør jeg så gjerne for han :)

Jeg begynner å forstå at gutten ikke skal dø fra meg, men at jeg (vi) skal få lov til å ha han med hjem etterhvert. Har vært en tur nede i kjelleren, men nå er jeg på vei opp igjen! :)

Skrevet

Du har herved vunnet prinsen og halve kongerike, Lissa, for jeg tror jammen du har klart å målbinde AndreVonDrei.....

Der gråt jeg jammen en skvett og -og DET er ikke ofte sjokkedori gjør, altså;-).

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal si annet enn å berømme deg for en fantastisk styrke du har i noe som MÅ være det verste man kan gå i gjennom!

Så FANTASTISK bra at det går så bra med han da, sterke lille mirakel-gutt:-D!!

Hold meg gjerne oppdatert og lykke til og kos deg så godt du kan med den lille og gi deg selv en stooor, gooood klem fra meg til deg!

Skrevet

Øy, Lissa!

Hvordan går det?

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...