Lacey*har fått erta Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 6 uker før termin bestemte lille gutten vår seg for at det var nok. Han ville ut! Kom i kanonfart natt til tirsdag 16 september. 4 timer i fødsel og to press rier. Veldig vondt, men jeg hadde gjort det igjen i dag uten problemer!¨ Startproblemene har vært mange, vi viste at gutten vår var syk, men ikke hvor alvorlig. Alt åpenbarte seg da han ble født. Han måtte ha masse hjelp av en stor respirator og vi fikk beskjed om (5 timer etter fødsel) at han nok kom til å dø innen kort tid. Gutten vår har vist en ufattelig stor vilje til å leve! Han har imponert alt av leger på huset, og alle kjenner til denne merkverdige lille gutten med EN lunge og hjertefeil.Aldri har de vært borte i et slikt tilfelle heller. Nå ligger han ikke på respirator lenger, men på CPAP, og han puster selv og trenger ikke ekstra oksygen. Han må ha en hjerteoperasjon, og det skjer nok før jul. Legene snakker om videre oppfølging når vi kommer hjem med han, og bare det at legene snakker om at vi skal få ham med oss hjem er helt fantastisk. Vi trodde ikke det var mulig for to uker siden. Veien er enda lang og vi må bo på sykehuset en stund fremover, men det skal vi takle! Han er selvfølgelig verdens nydeligste lille gutt og vi kunne ikke vært han foruten! Jeg har også fått hilst på lille vidunderet til supermom mens jeg har vært her!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Å, blir rørt når jeg leser dette. Krysser fingre for at alt går bra for dere!!!!!! Lykke til!!!!
babyborn08 Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hei du:) herrgud hvor jeg har tenkt på deg!! har lurt så på hvordan det har gått! Begynte å gråte når jeg fikk se mld fra deg... Så godt å høre at alt har gått bra så langt...Tenker på dere så ofte:) Du må skrive hvordan det går videre fremover hvis du har mulighet til det da:) Og kos deg masse med den lillle... har han fått noen navn?' Gøy å møte supermom da:) Hva fikk hun, jente elller gutt? Lykke til videre, så hørs vi igjen:) Klemmer
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så myyyye, Lacey!! Dette var fantastisk å lese!! Har tenkt veldig mye på dere, og vært så spent på å høre hvordan d hele gikk! Og så utrolig flott å høre at han klarer seg så bra, han må virkelig være en skikkelig fighter ja=) Ønsker dere all mulig lykke på veien videre framover; håper at operasjonen går bra, og at dere kanskje får ta ham m hjem om ikke altfor lenge! Følger spent m her inne, så post gjerne et innlegg el to om hvordan d går m dere framover hvis du orker=) Og grattis så mye til supermom også! Hvordan gikk fødselen??
Lacey*har fått erta Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg skal prøve å være flink til å oppdatere. Lille gutten heter Even, og det passer han kjempegodt til å hete:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Så bra, hold oss oppdatert=) Og Even var et superfint navn forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå