Gå til innhold

Skedsmo/Holt Vestvollen

Anbefalte innlegg

Hei hei,

har akkurat kjøpt oss hus her og driver flytter. Kjenner ingen i dette område og lurte på om det kanskje kunne være flere som gikk hjemme med en liten en. Min er 8 mnd og jeg skal være delvis hjemme frem til neste høst. Hadde vært innmari hyggelig hatt noen å skravle med og gå tur med som bor i nærheten utover vinteren og ny året. Noen som kan vise hvor det er fint å gå tur kanskje!!!

Håper å høre fra noen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138795643-skedsmoholt-vestvollen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Titt tei igjen. Tok den :-) hehe... 28 år og ikke mnd.

Så glimrende det hadde vært og møttes. Vi er på flyttefot enda, driver pusser opp litt, men håper å bo fast på Skedsmo om ca 1 mnd, men vi er der oppe mye. Jeg reiser bort nå en stund, men hva med å finne en dag i uke 43 som vi kunne ha møtts? Bare ikke mandag da kommer jeg hjem, men etter denne turen er det ingen mer reising før jul. Det har vært en del slike familieting på vestlandet denne høsten puuh :-). Hadde vært kjempe kjekt... Bare kom med en id og en dag og en plass etc....Hvor på skedsmo bor du?

Hmm. Er ikke dette det nye byggefeltet i Sørum kommune like ved grensa til Skedsmokorset?? Hmm lurer på om det er der vi kikka på tomt for et års tid siden. Kan det stemme? Det er i såfall et stykke fra der jeg bor, men har jo bil så vi kan jo utforske litt fine tursteder etc rundtom kanskje??

lilleulv:

så koselig da at vi bor nærme hverandre.. da kunne vi jo gått turer sammen. hvor på vardeåsen bor du da? jeg bor på skillebekk veien 126. vel hunder...hmmm egentlig så er jeg veldig redd av hunder....var ganske glad i hunder når jeg var liten, men etter at en hund bet meg ganske hardt i armen når jeg var 10 år gammel ble jeg veldig veldig redd for dem. kommer liksom ikke over det.

men du fikk du noe tilbud om barselgruppe fra helsestasjonen eller? jeg har enda ikke fått noe tilbud...

apea28: hvor på skedsmo skulle dere flytte igjen? vi alle kan gjerne møttes en dag.

hmmm vel det erumt av meg at jeg er redd av hunder, men jeg vil så gjerne gå trille tur. vi kan jo prøve da. jeg blir bare redd hvis hunder prøver å hoppe på....hehe....men men du sier jo at hundene dine er engler...da kunne vi prøve.....men hvor på vardeåsen er berger da?jeg bor på toppen av vardeåsen.....altså ved bussholdeplassen vardeåsen.

Annonse

hehe jeg skal ikke tvinge hundene mine på deg da :) Jeg har 1 golden retriever og 1 portugisisk vannhund. De er lydige, snille og rolige. Portugiseren kan hoppe, hun lager også litt lyd, så de som er redd hunder er som regel redd henne :D Golden retrieveren hopper aldri, og hun er veldig snill, rolig og ydmyk. Hun går heller ikke bort til andre folk hvis hun ikke får lov, men har du først kosa litt med henne har du en venn for livet. Hun er så glad i mennesker skjønner du, og kan aldri få nok kos. Portugiseren er mer reservert og er ikke så opptatt av å kose. Hun er mest interessert i å holde seg hos meg når hun er ferdig med å hilse.

Jeg bor helt nede på andre siden jeg. Ved sandtaket. Men jeg gikk tur til toppen av Vardeåsen her om dagen. Brukte ca en halvtime opp til toppen :)

Lilleulv: glemte si noe om hundene. Jeg er bondejente fra oppveksten og er glad i hunder og lillejenta mi blir helt i ekstase når hun ser dem. Hadde en schæfer selv inntil for et par år siden. Tiden min strakk ikke til og min mor overtok henne. Vi har en kanin da hehe. Men bare koselig å ha dem med på tur :-)

hei hei. beklager så veldig....har ikke fått svar før nå.....får ikke dratt på tur idag. vi drar til bestemor idag....og blir det noen dager....kan ta det en dag vi kommer tilbake. går det bra ellers da....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...