Gå til innhold

Skedsmo/Holt Vestvollen


apea28

Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

har akkurat kjøpt oss hus her og driver flytter. Kjenner ingen i dette område og lurte på om det kanskje kunne være flere som gikk hjemme med en liten en. Min er 8 mnd og jeg skal være delvis hjemme frem til neste høst. Hadde vært innmari hyggelig hatt noen å skravle med og gå tur med som bor i nærheten utover vinteren og ny året. Noen som kan vise hvor det er fint å gå tur kanskje!!!

 

Håper å høre fra noen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Hvor skal dere flytte hen? Bor selv på leirsund. Går hjemme med sønnen min på 9 mnd. Har ikke bodd her så lenge, så vet desverre ikkje om så mange plasser det er fint å gå tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Så koselig, er ikke helt sikker på hvor leirsund er, men det finner vi ut. Og tur området må jo utforskes på sikt :-)

Vi flytter til boligfeltet nede på Holt Vestvollen.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei. leter egentlig også noen å trille med. er 22 år gammel og lille prinsessen er 7 uker snart. bor på vardeåsen. er ikke så kjent her da. men vet ikke om det er langt fra dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt tei igjen. Tok den :-) hehe... 28 år og ikke mnd.

Så glimrende det hadde vært og møttes. Vi er på flyttefot enda, driver pusser opp litt, men håper å bo fast på Skedsmo om ca 1 mnd, men vi er der oppe mye. Jeg reiser bort nå en stund, men hva med å finne en dag i uke 43 som vi kunne ha møtts? Bare ikke mandag da kommer jeg hjem, men etter denne turen er det ingen mer reising før jul. Det har vært en del slike familieting på vestlandet denne høsten puuh :-). Hadde vært kjempe kjekt... Bare kom med en id og en dag og en plass etc....Hvor på skedsmo bor du?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Er ikke dette det nye byggefeltet i Sørum kommune like ved grensa til Skedsmokorset?? Hmm lurer på om det er der vi kikka på tomt for et års tid siden. Kan det stemme? Det er i såfall et stykke fra der jeg bor, men har jo bil så vi kan jo utforske litt fine tursteder etc rundtom kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apea28: Hva med onsdag 22. kl 12.00? Jeg bor rett ved Vardeåsen.

 

Pawri, vi bor rett ved hverandre. Hva sier du til å trille tur en dag? Er du glad i hunder forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilleulv:

så koselig da at vi bor nærme hverandre.. da kunne vi jo gått turer sammen. hvor på vardeåsen bor du da? jeg bor på skillebekk veien 126. vel hunder...hmmm egentlig så er jeg veldig redd av hunder....var ganske glad i hunder når jeg var liten, men etter at en hund bet meg ganske hardt i armen når jeg var 10 år gammel ble jeg veldig veldig redd for dem. kommer liksom ikke over det.

men du fikk du noe tilbud om barselgruppe fra helsestasjonen eller? jeg har enda ikke fått noe tilbud...

 

apea28: hvor på skedsmo skulle dere flytte igjen? vi alle kan gjerne møttes en dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor på berger... huff, det var synd. jeg som har 2 englebarn av noen hunder :D hehe. jeg har jo gjerne minst en av dem med meg når jeg først skal ut på tur liksom :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm vel det erumt av meg at jeg er redd av hunder, men jeg vil så gjerne gå trille tur. vi kan jo prøve da. jeg blir bare redd hvis hunder prøver å hoppe på....hehe....men men du sier jo at hundene dine er engler...da kunne vi prøve.....men hvor på vardeåsen er berger da?jeg bor på toppen av vardeåsen.....altså ved bussholdeplassen vardeåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe jeg skal ikke tvinge hundene mine på deg da :) Jeg har 1 golden retriever og 1 portugisisk vannhund. De er lydige, snille og rolige. Portugiseren kan hoppe, hun lager også litt lyd, så de som er redd hunder er som regel redd henne :D Golden retrieveren hopper aldri, og hun er veldig snill, rolig og ydmyk. Hun går heller ikke bort til andre folk hvis hun ikke får lov, men har du først kosa litt med henne har du en venn for livet. Hun er så glad i mennesker skjønner du, og kan aldri få nok kos. Portugiseren er mer reservert og er ikke så opptatt av å kose. Hun er mest interessert i å holde seg hos meg når hun er ferdig med å hilse.

 

Jeg bor helt nede på andre siden jeg. Ved sandtaket. Men jeg gikk tur til toppen av Vardeåsen her om dagen. Brukte ca en halvtime opp til toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den portugisiske hunden høres ihvertfall litt skummel ut.....vi kan jo prøve å gå tur med den andre hunden hvis det går greit for deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Onsdag 22 kl 12 er helt topp. Eneste er at den lille damen normalt spiser lunsj mellom 12 - 13, men vi tar med niste..Hvor skal vi møtes?

Er ikke super kjent :-). Vi flytter nedi dompen.. Holt Vestvollen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleulv: glemte si noe om hundene. Jeg er bondejente fra oppveksten og er glad i hunder og lillejenta mi blir helt i ekstase når hun ser dem. Hadde en schæfer selv inntil for et par år siden. Tiden min strakk ikke til og min mor overtok henne. Vi har en kanin da hehe. Men bare koselig å ha dem med på tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi kan godt trille en dag neste uke da. hvilken dag passer det deg da....hva md tirsdag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. beklager så veldig....har ikke fått svar før nå.....får ikke dratt på tur idag. vi drar til bestemor idag....og blir det noen dager....kan ta det en dag vi kommer tilbake. går det bra ellers da....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apea28, jeg har dobbeltbooka meg på onsdag :o Sorry... Kan vi ta det en annen dag? Hvor skal vi møtes forresten? Skal vi gå tur eller?

 

Pawri, det gikk helt bra det vettu. Vi kan jo finne en annen dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELOO! Kan ikke dere sende meg en privat melding med mailadresse så kan vi avtale å møtes? Litt styrete å avtale her inne synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...