Gå til innhold

Hva ville dere gjort/mener dere om dette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei veninne har flyttet inn hos kjæresten sin ganske nylig. Han har kjøpt seg hus rett før, men har kun 2 soverom og et rom i kjelleren.

Hun har 2 barn som bor hos henne. Han har en gutt. Gutten har nå ikke rom hos pappan sin.

Jeg sa til henne at jeg synes gutten burde få ha sitt eget rom i pappans hus. Men hun sier at han bor jo ikke her!

Hadde jeg vært gutten på 8 og mamman hans ville jeg blitt skuffet.

Jeg ville aldri tatt fra gutten rommet hans!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke en dritt av dette innlegget?

Skrevet

poenget er at hun har flyttet inn hos han.... det skrev jeg visst ikke!

Bare synes det er dårlig gjort at jentene har fått rom hos pappan til gutten. Men han har mistet rommet sitt fordi han ikke bor der fast.

Jeg ville blitt grisesur hvis eks fikk seg sambo og gutten min mistet rommet sitt.

Bare lurte på om dere andre synes det er greit.

Skrevet

Det er kjipt for gutten. Men hva skal man gjøre da? Skal de barna som bor der fast bo på stuen fordi et rom blir brukt annenhver helg av et annet barn? Det hadde jo heller ikke vært rettferdig. Sånne situasjoner er vanskelige.

Skrevet

jentene delte rom før de flytta inn. det kunne de vel gjort nå også. synes veninna mi burde latt gutten beholde rommet sitt jeg.

Jeg hadde blitt kjempesinna hvis det var mitt barn som mista rommet sitt.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, men med en gjennomsnittfamilies inntekt og dagens boligmarked er det slett ikke lett å ha råd til å gi alle barn eget rom. Hvertfall ikke barn som ikke bor der fast. Det er noksp urettferdig overfor to jenter at de må dele rom når det er et rom tilgjengelig som bare blir brukt annenhver helg. Uansett hvordan man løser dette vil det være urettferdig for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...