Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 sånn ca gjennomsnitt i uka? Og noen som vet ca hvor mye en runde i tørketrommelen koster? Har hørt at den sluker strøm:) bare sånn ca åris i forhold til annet som oppvaskmaskin og dusj feks!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hvor ofte? det går ikke an å telle, for vaskemaskinen går hele tiden unntatt om natten eller når vi er ute.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Hver eneste dag!!!! *må gå å henge opp klesvaska*
Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 I snitt en maskin for dagen, men vasker ikke klær hver dag, heller 3 maskiner hver 3. dag. Har 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 I snitt 12-14 maskiner i uka (ca 2 om dagen). Vet ikke hvor mye en tørketrommel runde koster, men mener å ha lest ca 6kr tørkerunden og DET er det verdt!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 omtrent hver dag! og vi er bare to vokse og en baby..
Prosit Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg vil tippe omtrent 3-4 ganger i uka, og 3-4 maskiner per gang =) Men jeg har aldri telt =)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Vasker 7-8 maskiner i uken. Men tar stort sett det meste i helgene. Har stor vaskekjeller...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Et par ganger i uka tar jeg to, tre maskiner hver gang. Har bare ett barn, men det blir mye klesvask. På grunn av astma/allergi bytter vi sengetøy en gang i uka.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Skulle egentlig ha vasket gj.snitt hver dag her og men har ikke plass til å tørke så mye tøy... og det fins ikke en en tristere jobb enn akkurat det:( Og har hørt at tørketrommelen trekker enormt med strøm... så har spart litt på den, en må jo ty til denne nå i vinter! HI
Gjest Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Hvordan i alle dager klarer du det??? 2 maskiner med klesvask pr dag? Skifter dere ekstremt mye klær da? Vi er 5 i familien og det går maks en for dagen i snitt til klær, så kanskje annenhver til tredjehver dag i håndklær, sengetøy osv.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Vi er 4 i familien..vasker ihvertfall en maskin hver dag,men blir ofte 2-3 oxo. Vi har ikke tørketrommel så det kan e dessverre ikke svare på
blirjegsnartmamma Skrevet 29. september 2008 #14 Skrevet 29. september 2008 Etter behov, men blir nesten hver dag.. Eller 2 maskiner 3 ganger i uka. Er ca 1 tørketrommel på hver 2 vask, alt av sengetøy, undertøy og håndklær går inn der. Har relativt lave strømutgifter, betaler ca 1000,- hver 3 mnd, og huset vårt varmes også av strøm.. Har et klima annlegg som går hele døgnet - ikke mulig å skru av.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #15 Skrevet 29. september 2008 Her vaskes det 4-6 maskiner i uka, fordelt på lyst tøy, mørkt tøy, ullklær og sengetøy/håndklær. Disse maskinene tas i helgene, så slipper vi det i ukedagene. Vi er to voksne og en 5-åring. Jeg tromler lyst og mørkt tøy sammen, har aldri hatt noen problemer med det. Aner ikke hvor mye det koster å tromle, beklager.
Ned 20,4kg.. Skrevet 29. september 2008 #16 Skrevet 29. september 2008 Hmm.. Vi er 2 voksne og 1 baby og jeg vasker ca. 8 maskiner i uka.. Prøver å få gjort det i løpet av 1-2dager slik at jeg slipper å tenke på klesvask hele uka..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #17 Skrevet 29. september 2008 Anonym 14:42 her. 2 barn (2 og 4 år gamle) og 2 voksne, somregel ett skift på alle hver dag, men ganske ofte blir det flere skift. Feks at barna kommer møkkete hjem fra bhg og vi skifter, så løper de ut for å leke etter middag, og vi må også legge disse til vask hvis de har lekt i sandkassa el.l. Tisse ulykker osv Mannen jobber som kokk og har ett lass av arbeidstøy som må vaskes gjennom uka. I helgene må parkdresser og regntøy vaskes, ofte andre ytterplagg, luer og votter også Vi bruker store mengder med kluter og håndklær til vaske og stell Skift av fire senger i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå