Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt forvirret med dette med EL. :S Jeg fikk mensen fredag 12 sept. Har en syklus på 29 dager. Er det sånn at en har eggløsning akkurat midt i denne perioden? Vi hadde sex i går, søndag 28. Er det noen som helst mulighet for at jeg kan være grevid?

 

Setter veldig stor pis på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

 

På Babyverden.no så kan du på brukerprofilen din legge inn første dag i siste mens, hvor mange dager syklusen din er og så får du opp en fin liste over datoer for når du er fruktbar, når EL vil komme osv

Kjempekjekk den der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...