omikkesålenge Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Er litt forvirret med dette med EL. :S Jeg fikk mensen fredag 12 sept. Har en syklus på 29 dager. Er det sånn at en har eggløsning akkurat midt i denne perioden? Vi hadde sex i går, søndag 28. Er det noen som helst mulighet for at jeg kan være grevid? Setter veldig stor pis på svar:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 heisann På Babyverden.no så kan du på brukerprofilen din legge inn første dag i siste mens, hvor mange dager syklusen din er og så får du opp en fin liste over datoer for når du er fruktbar, når EL vil komme osv Kjempekjekk den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå