Herlige barn har jeg fått Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Bestilte noe derifra i går, altså fotogaver, i dag er det ferdigprodusert og i morgen blir varene tilsendt meg rett i postkassen! Virkelig imponert! har bestilt lommebok til meg selv med bilde av ungene på, håper kvaliteten er bra!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 De er kansje noe høyere på pris på enkelte produkter, men ingen slår de på levering. Altid fått varene 2-3 dager etter bestilling, så derfor bruker jeg ingen andre....
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 både jeg og svigermor har slik lommebok med bilde av ungene på, og den er helt ok ja Bildet frempå er bra da!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Bestilte bilder og forstørrelser derfra på fredag,er spent på hvor lang tid det tar. Bestilte takkekort fra elitefoto i forrige uke,de var i postkassa dagen etterpå. Det var utrolig kjapt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå