Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Klarte å miste mitt digitalevideo camra på sjøen i går! Forsikringen jeg hadde gjennom lisey dekket ikke skader hvor man ikke kunne levere inn produktet å nå lurer jeg på om jeg skal bruke reiseforsikringen min i sparebanken for å få noe dekket! kamra kostet nesten 9000kr Men så klarer jeg ikke finne noe om mistet/vann greier i sparebankens forsikringsvilkår! E det noen som vet hvilke regler det gjelder der eller hva annet jeg kan si??
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Det enkelste er jo og ringe de og høre hva du skal/kan gjøre.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Ja, du kan bruke reiseforsikringen din til å dekke dette. Den gjelder med en gang du trer fot utenfor din egen inngangsdør. Kontakt forsikringsselskapet (banken) du har forsikring gjennom, så hjelper de deg videre. Må nok fylle ut et skjema osv.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Om de ikke vil gi meg noe de heller så må jeg jo finne på noe annet som e skjedd med kamra å da kan jeg jo ikke komme med en historie først å en etter!! En forsikring burde dekke allt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå