håpogtro Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hei, har i helgen tatt min første el test. Den viste positiv fredag kveld og lørdag morgen/formiddag. Lørdag kveld var den negativ igjen. Skal den vise positivt så kort tid ? Og så leser jeg at man ikke nødvendigvis har el selv om testen viser det. Har noen testet flere måter samtidig, ved at el test viser positiv, mens andre negativ (tempmåling, tapp, sekret osv) Har forresten tidligere hatt el slim ved antatt el, nå var det ingenting. Bare litt melk i forkant. Har det noe å si ? Mange spm her....håper noen kan svare :-o)
Nina1980 Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Når el testen viser positiv så skal eggløsning inntreffe etter 12-36 timer tror jeg, så når el testen viser negativ igjen er den dagen du har eggløsning. Altså vil jeg tro at du hadde eggløsning på lørdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå