Gå til innhold

Nå er jeg faktisk litt engstelig :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vanvittig vondt i beina, I skjelettet liksom fra kneet og ned. Var litt øm i førrgårs, og det var verre igår. Idag kan jeg nesten ikke gå opp/ned trapper uten at det gjør kjempevondt. Værst når jeg går oppover. ller når jeg reiser meg etter å ha suttet en stund. Ringte legen og får komme inn på haste time nå 14.10.

Jeg har ikke trent siste uken så det er ikke treningsverk, og ikke har jeg gjort noe annet fysisk overbelastende arbeide heller siste tiden. Uff hva ialle dager kan dette være.

Sånn nå har jeg sytet ferdig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er LOV å "syte" når man ikke har det bra! ;) Det hørtes hvertfall ikke noe godt ut. Håper legen finner ut av det. Lykke til, Cat! :)

Skrevet

Høres ikke noe godt ut. Tenker blodpropp jeg - men tviler på det er det hvis det er i begge bena og kjennes ut som det sitter i skjelettet. Bra at du har fått time hos legen da!

Skrevet

Kan det være senebetennelse i knærene? For det hadde jeg, og jeg hadde vondt akkurat slik som du beskriver. Var helt jævlig å gå i trapper

Skrevet

Lykke til og gi oss en oppdatering når du har ork og tid =)

Skrevet

Skal på sykhuset i morgen tidlig å ta noen blodprøver. Skal testes for noe hun kalte Addisons sykdom og noe hun kalte sarkoidose. Hvis det ikke gir noe napp blir jeg sendt videre til reumatolog.

Sliter mye med ledd og muskelsmerter, Venter på videre utredning for å sjekke nerver i hender og føter, og har fått diagnosen fibromyalgi, som legen nå kanskje mener det ikke er likevel. Vel ting tar tid. er bare å smøre seg med tålmodighet og vente videre. "sukk"

Skrevet

Uff,aner ikke hva det kan være men lykke til imorgen. Krysser fingrer for deg og håper det ikke er noe alvorlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...