dritgrei hei hei! Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Jeg tror jeg må lære meg at man kan være ute. Jeg er dritgod på å være inne jeg, da kan jeg dibbe hver halve time, høre på musikk, øve, vaske klær, og alt det andre pluss at jeg kan ligge på sofaen og late meg.... Nå skulle jeg lever et par sko i bhg, og vips så gikk jeg bort på butikken i stedetfor å ta bilen.... men å bli ute????????? nei bets å komme seg inn i hula. det er jo tross alt strålende sol og blå himmel og helt klar nydelig høstluft. da er det best å bli der hvor støv og bakterier bor og gror :-)
iznogood Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Det begynner med et kvarter, og før du vet ordet av det -> så liker du å gå tur... se på det vakre høstløvet og alle fargene. Det skjedde med meg - så det kan fort skje med deg også...
coscos Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hva med å ta med et pledd å gå å sette deg ute i solen, og nyte det fine høstværet samtidig som du dibber? Da slår du jo to fluer i et smekk :-)
Trollmora Skrevet 1. oktober 2008 #4 Skrevet 1. oktober 2008 Det kommer seg nok etterhvert:o) coscos råd kan vel ikke være så vanskelig? I hvertfall hvis været holder seg? På fine dager så kan det være at du blir lei av å stirre på hybelkaniner og full skittentøyskurv. Lykke til med tilvennningen ) Klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå