Gå til innhold

Flere med termin rundt 15 Februar?:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin den 20 :o) Ta en titt på Februar 2009-klubben (finner den via "klubbsider" i menyen til venstre her) - her er vi mange!

Skrevet

heia;)

jeg har termin den 10;) er det første din eller? når har du termin?

Skrevet

hei!

Jeg hadde menstermin den 15. feb, og ble korrigeret til 14. feb på ultralyd. Så vi er nesten helt likt gitt:)

Skrevet

mens termin 12 februar og UL termin 20 februar. Går ut i fra mens termin siden sist fødte jeg 3 1/2 uker før.

Skrevet

Jeg har mens termin 14 februar og UL termin 16 februar.

Skrevet

JA!! :) Har termin 16,feb, er førstegangs:)

Hvor i landet holder dere til da?

Skrevet

Jeg har ikke termin før 27.februar, men skal ha keisersnitt som tas ca 10 dager før så da blir det nesten samtidig likevel :-)

Skrevet

Har termin 13.februar. Både mens og UL-termin sa det samme. Bor i Kristiansand:) for dere som lurer på det. Og skal få ei søt lita prinsesse:)

Skrevet

Hei.

Har menstermin den 17. fikk ny termin på UL den 25. Men av erfaring, dette er nr.3, så kommer den nok rundt den 14. Det vil si, jeg tenker den kommer når den er klar og vil ut!

Mine to første kom vertfall før UL og mens termin, også er de under gjennomsnittet store, derfor kan det være lett og tro jeg er kortere på vei.

Moro blir det lell:-)

Skrevet

Så moro da:) Jeg har ultralyd termin den 15 Februar. Ordinær ultralyd viste en liten gutt:) Skal på 3D ultralyd den 4. November. Gleder meg:)

Bor på Gjøvik i oppland

Skrevet

så spennende da;) jeg har mens termin 7feb og ul termin den 10. er forresten fra solbergelva om det er noen i nærheten:) ul var svært ussikker men de tror det er ei jente til. skal på 3d den 7nov;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...