Netta0118 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Til å ligge på magen, til å ligge på ryggen, til å springe, til å danse, til å ha en kald øl, til å gå på byen å "blåse" fra seg, til ikke å ha så forferdelig dårlig samvittighet for de to andre guttene mine når jeg er dø sliten om kvelden og kanskje kjefter litt masse på de, til å drikke kaffi til å kunne vaske beina mine til å barbere leggene mine til å ha lenge sex, og orke det til ikke å grue meg til keisersnitt MEN::: jeg gleder meg til å holde god gutten i armene mine til å høre han griner for første gang til å se mannen min sitt fjes når han holder godgutten for første gang jeg gleder meg til å vise de to eldste guttene mine hvilken fin lillebror de har til å gi han pupp til å gå turer til å vise han fram til å lukte på han til å våkne om natta å se han ligger ved siden av oss til å se guttene prøve å skifte bleie på han Det er utrolig masse å glede seg over. Nå har jeg kun 30 dager igjen til keisersnitt, og hormonene er på villstyr. Så at jeg gleder meg til å få kroppen min igjen, håper jeg er tilgitt? Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå