Gå til innhold

Noen som har blitt satt igang pga dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35+1 og er helt utslitt både fysisk og psykisk, bare lyst til å grine hele dagen :( Sover maks 2-3 timer tilsammen hver natt, har en på 2 år som er trassen som fy mot meg (ingen andre) og jeg er blitt deprimert av alt dette. Folk sier, bare hold ut, bare 5 uker igjen nå osv men de 5 ukene føles som en hel evighet og jeg har det helt jævlig! Er så forbanna sliten, alt er et ork og jeg og sambo bare krangler fordi jeg ikke orker noe eller får lov til en dritt pga bekkenløsning. Har smerter og vondt hele døgnet, uansett hva jeg gjør :( Vil bare få ut ungen, tenker hele tiden at jeg skulle ønske fødselen kunne starte nå også får jeg dårlig samvittighet etterpå fordi det er alt for tidlig for bebisen å komme ut. Uff... måtte bare få det ut, vil bare bli satt igang! Æsj... hater kroppen min som ikke fungerer :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er grunn nok til å bli satt igang så tidlig.

Kan du ikke få avlastning til 2 åringen din?

Har du prøvd akupunktur? Det kan hjelpe mot det meste...

Det er nok vanskelig, men prøv å hold ut, det er det beste for babyen. Eller, egentlig har du vel ikke noe valg... Kan ikke faren ta seg av 2 åringen?

Skrevet

Du vil nok ikke få gjennomslag på dette nei, i hvertfall ikke før du er fullgått. Jeg forstår godt at du er sliten, har tre tette barn selv og slet enormt med bekkenløsning siste gang, men det er jo ikke et ønske at babyen skal komme før den er klar. Igangsatte fødsler er mer risikofylte enn de som starter selv, så det skal være tungtveidene grunner før man blir igangsatt. At man er sliten og nedenfor er sjeldent tungtveiende nok. Håper du får litt mer avlasting og hjelp i hvertfall da! Og ta to paracet i kveld slik at du kanskje får sove litt i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...