lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Lager dere middag og spiser før dere drar på jobb evt tar med middagen? Eller kjøper dere mat? Hvordan gjør dere det? Jeg pleier å lage middag før jeg begynner på jobb, og tar med meg maten på jobb. Har gjerne også med meg en yoghurt jeg kan spise utpå kvelden. Og hva har dere med på nattevakt? Jeg har bare gått 1 nattevakt. Da hadde jeg ertesuppe-rest fra middagen,1 brødskive, 1 yoghurt og 1 banan. Samt litt saft og 2 poser te hadde jeg med.
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde med meg mat når jeg jobbet ettermiddag/kveld. Som regel var det baguetter eller frokostbrød eller noe slik godt =) Jeg spiste som regel 2 ganger. En gang i 16-17 tiden og en gang i 19-20 tiden. Litt sent å spise kvelds når en kommer hjem mellom kl.22 og 23 syns jeg. Når jeg jobbet natt hadde jeg enten fjordland ferdig risgrøt eller en liten ferdigpizza. Spiste i 23-0 tiden og spiste bare en skive før jeg begynte å jobbe igjen om morgenen i 6 tiden.
Mille** Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Nei, jeg lager ikke middag før jeg begynner på jobb, som regel er det rester på jobben jeg kan spise. Hvis ikke tar jeg meg bare ett par knekkebrød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå