Gjest Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Vet ikke hvor mange av dere som har fått med dere barnehagebrannene i drammensområdet. Det er ihvertfall vært 5 barnehagebranner i løpet av to-tre døgn nå, siste i Solbergelva som ikke er langt fra Mjøndalen hvor jeg bor. Bor også 100 m. fra barnehagen og er selvsagt svært engestelig nå... Politiet mener det er en pyroman på gang...Vet at flere barnehager i nærheten skal ha noen foreldre som skal fungere som brannvakt i natt og tenkte å høre hva barnehagen her til sønnen min har tenkt... Noen andre her inne som bor nærheten?
Honningmelon Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jøss, det har jeg ikke hørt om. Hvorfor i all verden brenner de ned barnehager???
Gjest Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Du finner om det både på dt.no og vg.no Vet ikke hvorfor akkurat barnehager..
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=530788
Honningmelon Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Det er god foreldrene prøver å forhindre nye branner.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Huff...trist sak...lurer på hva slags menneske, hadde de ikke pågrepet noen like ved en av barnehagene? Ei kvinne fra et rusmiljø, finner det litt rart at en ung kvinne skulle tenne på barnehager, selv om hun er aldri så rusa...men kan jo ligge ting bak..og kansje var hun bare på feil sted til feil tid også? Får håpe politiet får tatt rette vedkommende fort før flere branner blir påsatt.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Jeg bor på andre siden av elven.. Ikke hørt om barnehagen til mini har tenkt og gjøre noe spesielt.. Men blir jo bekymret... vet de hadde prøvd og få tak i L.D i kommunen på morgenen i dag men han var opptatt de regnet med at det var krisemøte av noe slag.. Men blir spennende og høre når jeg skal hente mini etterpå.. =)
Gjest Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Jeg tror ikke det er denne unge kvinnen de fant amfetamin på. Tror det må være noen andre. For noen år siden ble jo teateret i drammen tent på + flere andre steder. Vet ikke om de tok den pyromanen...
Gjest Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Jeg synes det er rart om det skulle være samme personen når vedkommende har valgt seg ut barnehager, tror det må ligge et eller annet motiv bak her siden det er påtent så mange barnehager på så kort tid. En klassisk pyroman tenner skjeldent på så mange bygninger på så kort tid, de tenner jo på for å nyte brannen. Hvis ikke rusmissbrukeren har særskilte motiv så tviler jeg også på at det er henne. Håper politiet får hjelp av eksperter for å lage en profil i hvertfall, så kansje de kan snøre nettet rundt den skyldige.
Gjest Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Kanskje det er en av de gale dibbedamene her som mener at barna ikke bør gå i barnehage og at foreldrene er dårlige foreldre hvis de har barna i barnehage og har nå bestemt seg for å få en slutt på barnehager en gang for alle !!!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 hehe....synes å se for meg det ja ;-) Men for all del, kan være ei skikkelig skrulle som har en agenda mot barnehager like gjerne som en pyroman, eller kansje et skikkelig "tilfelle" som har fått avslag på barnehagesøknaden sin...ingenting er umulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå