silhah og emilie Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Nå er det nok..Silhah skal bli NY!!!! Jeg skal bli slank og pen osvosv haha Ja jeg gikk jo ned 12 kg fra November til Februar..men nå er jeg gått opp 2-3 kg igjen og det jeg gjorde før funker ikke like bra i min hverdag. Så...hva er dine beste tips? Er 164 høy og veier 72 kg så kjempe tjukk er jeg ikke men vil gjerne komme ned på 64-66 Skal begynne å trene litt mere også for å stramme inn litt så jeg regner med dette vil ta tid siden muskler veier en del
katty Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Trening og vektklubb.no fungerte kjempe bra for meg. Det er noe med å bli bevisst på hva forskjellig mat inneholder, og bevisstgjøre inntaket i tillegg til masse mosjon.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Hold deg i aktivitet, minst en halv time rask gange/jogg hver dag. Gjerne mer! Ut på tur. Gjerne med unger i bæresele:0) Ut med all snop, inn med frukt og grønt. Tørket frukt osv. Funker fint.
Rosie the riveter Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Last opp favorittlåtene din på en mp3 spiller (gjerne litt høypulsmusikk) Gode sko og behagelig treningstøy. Ut på tur en time etter at unga er i seng. Bruk gjerne staver. Jeg er ABSOLUTT sofaslanker (til vanlig) men dette funker. De første dagene er litt pes, men jeg lover deg at etter en liten stund, blir den timen på tur hellig. Bare pass på før du bgynner at du har klær for alle eventualiteter: Kjøp superundertøy, skihansker og "hals" og en pustend jakke (ellers blir unskylningen snart at det er for kaldt!!) Reflexvest er også greit å ha! God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå