Gå til innhold

Har alle kjøpt stelleveske ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 10 dager gjen til termin nå, men har ennnå ikke kjøpt stelleveske..Bestillte en på alexi.no, men fikk aldri betalt den og derfor aldri tilsendt den. Fikk en del uventede utgifter plutselig og da måtte stellevesken legges bort fra prioriteringslisten....

har alle kjøpt stelleveske her inne ell?

Er den supernødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt, men jeg fikk en svart skulderveske/bag en sånn "festivalgave" som ble delt ut til de som var med og spilte. Litt større enn en PCveske, og tenkte at den kan jeg jo bruke som stelleveske. Svært fornøyd, sparte jo flere hundre kroner der :) Hvor mye den blir brukt, er vel usikkert...

Skrevet

du kan sikkert bruke ei stor veske eller en bag eller noe slikt som du sikkert har fra før av også. Man må jo ikke kjøpe ei stelleveske om man ikke har råd til det, bruk fantasien.

Det er jo bare så du kan få med deg litt nødvendig "stash" til babyen når dere er ute på tur....og det får man fint plass til i ei stor veske, en bag eller lignende

selv kjøpte jeg en beige stelleveske hos Ellos. Nå er ikke jeg så opptatt av moter og trender og slikt, og jeg synes den var fin. Stor stelleveske til 249,- som har og rommer alt.

Skrevet

Du trenge jo egentlig bare en veske som er stor nok til å romme det du må ha med deg. Personlig kjøpte jeg veske som matchet vognen, for den er så grei å henge på vognen. Og da spesielt for pappa som ikke bruker veske. Du må ikke ha det, men det er greit å ha

Skrevet

Vet du hva, kan godt hende det er smart å vente til etter fødsel for å se hvordan det går med amming og sånt. Ettersom jeg har forstått av venninner som ikke har fått til ammingen og må gi flaske så er det noen stellevesker som er smartere anrettet til flasker og tilbehør enn andre.

Om du ammer så trenger du jo bare å ha noe ekstra skift, bleier og noe til å vaske babyen med + enten en tynn stellematte (sånn til å brette) ellers så holder det med et håndkle/teppe som h*n kan ligge på. Kanksje smokker og om det blir brukt også er det alltid sånne ting man føler man trenger som kanskje ikke alle andre har, men det finner du ut av selv.:)

Skrevet

Jeg kjøpte barnevogn brukt, og da fikk jeg med en matchende stelleveske. men er det ikke like greit å bare bruke en vanlig veske som har god plass?

Skrevet

Hei :)

Dette er mitt andre svangerskap og har ingen planer om å kjøpe stelleveske. Brukte ikke dette til nr en så vil nok ikke bruke det til nr to heller. Brukte stort sett en veske eller liten bag som fungerte godt som stelleveske. Hadde det jeg trengte med meg av skift, bleier, teppe, våtservietter etc.

c",)

Skrevet

Det var vel faktisk det første jeg kjøpte ;D

Tviler på man MÅ ha det, går sikkert heeelt fint med en vanlig stor veske og et stelleunderlag. Men så har jeg litt veske-dilla da ;)

Skrevet

Min fulgte med vogna, så jeg slapp å tenke på om jeg skulle ha eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...