Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hvilken sang skal dere ha som vals??? *nyskjerrig*
Sivalur Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Fascination... Den er visstnok litt "gammel og oppbrukt" ifølge flere - men jeg synes det er en kjempefin sang, akkurat en slik jeg forbinder med engelsk vals (som vi hadde bestemt oss for før vi bestemte musikken) - og ikke minst er det også nydelig tekst! http://www.youtube.com/watch?v=jDPjG4leifk It was fascination I know And it might have ended Right then, at the start Just a passing glance Just a brief romance And I might have gone On my way Empty hearted It was fascination I know Seeing you alone With the moonlight above Then I touch your hand And next moment I kiss you Fascination turned to love It was fascination I know Seeing you alone With the moonlight above Then I touch your hand And next moment I kiss you Fascination turned - to - love
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Den var jo nydelig!! Hadde masse av de gamle "slagerne" på cd'en vi komponerte som dansemusikk til bryllupet vårt, deriblant "when i fall in love" som også er nyyydelig men ikke noe å danse vals til, hehe. Masse lykke til - fikk helt gåsehud da jeg hørte den og tenkte tilbake på vår egen vals )))
Sivalur Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Takk! Vi må nok øve litt mer de neste dagene - min kommende mann er ingen danseløve er jeg redd, men han har nå foreslått dette selv. Jeg gleder meg!! Vi skal ha mer popmusikk fra 70-80-90 tallet resten av kvelden da.. ikke så mye mer vals. Men det blir nok kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå